/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F8758c961b5983771143265fb22ea3898.jpg)
Гібриди насправді не набагато кращі для довкілля, ніж бензинові автомобілі, — дослідження
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F8758c961b5983771143265fb22ea3898.jpg)
Гібридні електромобілі з заряджанням (PHEV) на практиці генерують майже вп’ятеро більші обсяги викидів, ніж заявляють виробники, йдеться у звіті неурядових європейських організацій T&E.
Автовиробники просувають плагін-гібриди як компроміс між бензиновими та повністю електричними моделями: дозволяють долати більші відстані без підзарядки, ніж електромобілі й одночасно на 75% менше забруднюють довкілля, ніж традиційні автівки.
«Плагін-гібриди — одне з найбільших шахрайств в історії автомобілебудування. Вони викидають майже стільки ж, скільки й бензинові автомобілі», — заявляє Люсьєн Матьє з T&E.
Однак аналіз даних про викиди 127 тисяч гібридів, зареєстрованих у Європі у 2023 році, показав, що вони викидають лише на 19% менше вуглецю, ніж бензинові та дизельні автомобілі.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fe29a6b22860b84aa3395a63e44c5713c.jpg)
При цьому водії витрачають на плагін-гібриди на 500 євро більше на рік, ніж заявлено, за заправку та зарядку — через приховане споживання палива та електрики в обох. При цьому гібриди з підзарядкою ще й дорожчі в покупці, ніж електромобілі: у Німеччині, Франції та Великій Британії у в середньому різниця становить 15,2 тисячі євро.
Навіть під час руху в електричному режимі гібриди споживають у середньому три літри бензину на 100 кілометрів. В результаті вони викидають 68 грамів вуглецю на кілометр, пройдений в електричному режимі, й це у 8,5 разів більше, ніж заявляють офіційні тести. Це пояснюється тим, що електродвигуни у гібридах зазвичай мають недостатню потужність для високих швидкостей або крутих підйомів, тож має вмикатися двигун внутрішнього згорання. Загалом двигун забезпечує потужність майже на третину відстані, пройденої в електричному режимі.
Більші акумулятори роблять автомобілі важчими й, отже, ті спалюють більше пального в режимі двигуна. Також споживають більше енергії, коли їздять на акумуляторі.
Найбільший розрив між офіційними та реальними викидами мають гібриди Mercedes-Benz: 494%. А гібриди GLE-класу перевищуюють офіційне значення аж на 611%.
Недооцінка викидів від гібридів дозволила чотирьом основним групам автовиробників уникнути штрафів на суму понад 5 мільярдів євро у період між 2021 і 2023 роками.
Нагадаємо, Volkswagen занижував рівні викидів шкідливих газів у своїх автомобілях, що призвело до гучного скандалу, арештів керівництва та мільярдних збитків концерну.
- #Автомобіль
- #Екологія
- #електромобіль
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
