/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F9128415d6153de6b2d2ef1d848c2bb52.jpg)
«Сумнівна реклама на ніжках» – Управління реклами просить підприємців прибрати штендери
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F9128415d6153de6b2d2ef1d848c2bb52.jpg)
Управління з питань реклами КМДА та КП «Київреклама» закликали підприємців прибрати штенедри.
В управлінні підкреслюють, що ця конструкція небезпечна, і що її легко не помітити, зачепитися та впасти. Вона нестійка, її зносить вітром.
До того ж штендери часто ставлять просто посеред тротуару. Такі конструкції, які в управлінні назвали «сумнівною рекламою на ніжках», порушуються правила розміщення реклами в Києві.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F06bbe8d5f930d8538b5a0a351ae4f13b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fe3615fe58b8266d6bad95601f32896ba.jpg)
Щомісяця КП «Київреклама» прибирає від 200 до 1000 таких штендерів, щоб звільнити пішоходам безпечний прохід.
В управління підприємцям запропонували не підтримувати виробників незаконних конструкцій і не засмічувати вулиці, а знайти більш безпечний та естетичний спосіб.
Додамо, що в вересні 2025 року прибрали рекордну кількість реклами, а саме 2117 конструкцій і це найбільше цього року. Попередній рекорд був у квітні, коли управління здійснило 2065 демонтажів.
- #Київреклама
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті