В Києві добудують веломаршрути на Троєщину та Солом’янку
В Києві добудують веломаршрути на Троєщину та Солом’янку

В Києві добудують веломаршрути на Троєщину та Солом’янку

В Києві добудують веломаршрути на Троєщину та Солом’янку - Фото 1

КМДА відгукнулось на заклик U-Cycle вирішити питання безпечного велоруху в місті і вирішила добудувати маршрути на Троєщину та Солом’янку, а також спроєктувати нові — на Теремки та Виноградар.

Нагадаємо, що активісти просили у влади вирішити п’ять нагальних питань, а вже сьомого листопада в КМДА відбулася нарада, за підсумками якої затвердили протокол із 13 конкретними завданнями для різних підрозділів — щоб прискорити розвиток велоконцепції Києва та покращити існуючі маршрути.

Анастасія Макаренко, директорка U-Cycle зазначає, що це перше протокольне доручення щодо розвитку велоінфраструктури на директора Департаменту транспортної інфраструктури після 24 лютого 2022 року. Текст доручення є в блозі ГО.

В Києві добудують веломаршрути на Троєщину та Солом’янку - Фото 2
В Києві добудують веломаршрути на Троєщину та Солом’янку - Фото 3

Повний перелік завдань наступний:

  • До 2026 року оновити проєкт і кошторис маршруту «Солом’янка–Центр», закласти фінансування та виконати роботи.
  • Перевірити наявні документи щодо маршруту «Троєщина–Центр» у КП «Житлоінвестбуд–УКБ».
  • За результатами перевірки визначити: реалізовувати маршрут цим самим замовником чи передати іншому.
  • У 2026 році розробити проєкти для нових маршрутів «Теремки–Центр» та «Виноградар–Центр», визначити оптимальні коридори та техрішення.
  • Запланувати та подати в бюджет кошти на техніку для зимового прибирання веломережі у 2026 році.
  • Підготувати пропозиції щодо фізичного відокремлення вже існуючих веломаршрутів і скласти дорожню карту робіт.
  • Усі нові велодороги та велосмуги робити фізично відокремленими від автомобільного руху.
  • Разом із громадськістю визначити потребу у велопаркуваннях (стійки, модулі з навісами/захистом) та запропонувати місця їх розміщення.
  • Разом із громадськістю визначити місця для велоСТО (станцій самообслуговування/ремонту) та скласти їх перелік.
  • Розглянути створення безперервного, захищеного велокоридору до Центрального вокзалу через вул. Жилянську, Антоновича, Саксаганського та Велику Васильківську; визначити рішення та джерела фінансування.
  • Регулярно публікувати на міському сайті дані про протяжність і стан веломережі за затвердженою формою.
  • Налагодити співпрацю з КНУ ім. Т. Шевченка та залучати студентів до аналізу, планування і моніторингу велоінфраструктури в межах практики

Також на нараді представили нового директора Департаменту транспортної інфраструктури — Сергія Підгайного. Представники U-Cycle передали йому Концепцію розвитку велоінфраструктури Києва з мапами веломережі — офіційний документ, який Київрада ухвалила ще у 2018 році. Також U-Cycle показав електронну карту київських веломаршрутів із поточним станом та проблемами мережі.

В U-Cycle нагадують, що з літа 2023 року регулярно працює робоча група «Київська майстерня міста» при ДТІ. Це фактично єдиний відкритий майданчик, де громадські організації та активісти спільно з КМДА обговорюють інфраструктурні проєкти. Зустрічі відбуваються двічі на місяць по вівторках

  • #веломеража
  • #Велосипед
  • #велосипедом на роботу
  • #Київ

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Джерело матеріала
loader