/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F751eb4ad26bbc97eb622456e766e8ca0.jpg)
В Києві добудують веломаршрути на Троєщину та Солом’янку
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F751eb4ad26bbc97eb622456e766e8ca0.jpg)
КМДА відгукнулось на заклик U-Cycle вирішити питання безпечного велоруху в місті і вирішила добудувати маршрути на Троєщину та Солом’янку, а також спроєктувати нові — на Теремки та Виноградар.
Нагадаємо, що активісти просили у влади вирішити п’ять нагальних питань, а вже сьомого листопада в КМДА відбулася нарада, за підсумками якої затвердили протокол із 13 конкретними завданнями для різних підрозділів — щоб прискорити розвиток велоконцепції Києва та покращити існуючі маршрути.
Анастасія Макаренко, директорка U-Cycle зазначає, що це перше протокольне доручення щодо розвитку велоінфраструктури на директора Департаменту транспортної інфраструктури після 24 лютого 2022 року. Текст доручення є в блозі ГО.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fd3c566c6f58c447a6d409f5ba49f1079.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F966ba81ff487c153567bbd4466cf8d28.jpg)
Повний перелік завдань наступний:
- До 2026 року оновити проєкт і кошторис маршруту «Солом’янка–Центр», закласти фінансування та виконати роботи.
- Перевірити наявні документи щодо маршруту «Троєщина–Центр» у КП «Житлоінвестбуд–УКБ».
- За результатами перевірки визначити: реалізовувати маршрут цим самим замовником чи передати іншому.
- У 2026 році розробити проєкти для нових маршрутів «Теремки–Центр» та «Виноградар–Центр», визначити оптимальні коридори та техрішення.
- Запланувати та подати в бюджет кошти на техніку для зимового прибирання веломережі у 2026 році.
- Підготувати пропозиції щодо фізичного відокремлення вже існуючих веломаршрутів і скласти дорожню карту робіт.
- Усі нові велодороги та велосмуги робити фізично відокремленими від автомобільного руху.
- Разом із громадськістю визначити потребу у велопаркуваннях (стійки, модулі з навісами/захистом) та запропонувати місця їх розміщення.
- Разом із громадськістю визначити місця для велоСТО (станцій самообслуговування/ремонту) та скласти їх перелік.
- Розглянути створення безперервного, захищеного велокоридору до Центрального вокзалу через вул. Жилянську, Антоновича, Саксаганського та Велику Васильківську; визначити рішення та джерела фінансування.
- Регулярно публікувати на міському сайті дані про протяжність і стан веломережі за затвердженою формою.
- Налагодити співпрацю з КНУ ім. Т. Шевченка та залучати студентів до аналізу, планування і моніторингу велоінфраструктури в межах практики
Також на нараді представили нового директора Департаменту транспортної інфраструктури — Сергія Підгайного. Представники U-Cycle передали йому Концепцію розвитку велоінфраструктури Києва з мапами веломережі — офіційний документ, який Київрада ухвалила ще у 2018 році. Також U-Cycle показав електронну карту київських веломаршрутів із поточним станом та проблемами мережі.
В U-Cycle нагадують, що з літа 2023 року регулярно працює робоча група «Київська майстерня міста» при ДТІ. Це фактично єдиний відкритий майданчик, де громадські організації та активісти спільно з КМДА обговорюють інфраструктурні проєкти. Зустрічі відбуваються двічі на місяць по вівторках
- #веломеража
- #Велосипед
- #велосипедом на роботу
- #Київ
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
