Американське відділення BMW опублікувало фото нового М4 з ледве помітним стьобом над брендом Audi.
На фото зображено новий седан з іскрами позаду нього, на яких можна помітити кола логотипу компанії Audi.
У самому твіті було написано: "Від автомобіля M4 в ексклюзивному кольорі Yas Marina Blue летять іскри".
У свою чергу в компанії Audi не змогли не помітити зухвалої витівки.
Вони зробили перепост на сторінку з підписом: "Коли ти це бачиш..."Соціальна мережа буквально вибухнула від захвату десятками тисяч лайків і дотепних жартів.
Рекламщики баварського бренду швидко відреагували на опонента й опублікували відповідь: "Ми побачимо це там же, де й завжди, — в дзеркалі заднього виду".
Оскільки подальших суперечок між компаніями не виникало, публіка зарахувала перемогу за BMW.
У мережі навіть почався флешмоб у вигляді постів гіфок з оплесками на адресу SMM-менеджера BMW.
Самі ж баварці отримали титул кращого автомобіля 2006 року.
"Вітаємо Audi з перемогою в номінації "Краща машина в Південній Африці - 2006".
Від володаря звання кращого автомобіля 2006 року", — говорилося в листівці.
Ці випади підхопили інші бренди, включившись в рекламний стьоб.
І публіка ще кілька років раділа витонченим рекламним компаніям.
Раніше ми писали про те, що відважну рекламну компанію почали в офісі General Motors.
Вони випустили рекламні фото чоловіка в піджаку, який маэ назву "Блейзер", яка в свою чергу перегукується з назвою нового Chevrolet Blazer.