Єврокомітет запідозрив маніпуляції під час краш-тестів
Єврокомітет запідозрив маніпуляції під час краш-тестів

Єврокомітет запідозрив маніпуляції під час краш-тестів

Під час краш-тестів автомобілів для оцінки їх безпеки експерти помычають додаткові подушки безпеки або пінопласт.

Вони відзначены маркером написом "Тільки для краш-тесту", що викликає підозру.

Напис "For crash test only" на деталях автомобіля служить "тривожним дзвіночком", передає Auto.

Express слова експертів Європейського комітету Euro NCAP з проведення незалежних перевірок машин.

Тим не менше представники автомобільних компаній пояснюють такі "комплектуючі" так: це частина автомобіля, просто це попередня версія, яка перебуває на стадії доопрацювання.

Крім того, в Спільноті автовиробників (SMMT) повідомляють, що зазначені деталі – це нормальна частина виробничого процесу.

Тобто, це не спроба зловживання службовим становищем при проведенні випробувань на безпеку, а лише деякі позначення для інженерів.

Виробники наголошують, що для них безпека автомобілів є критерієм номер один.

"Всі автомобілі піддаються суворим нормативним випробувань безпеки, перш ніж вони можуть бути схвалені для продажу", - повідомляє виконавчий директор SMMT.

Тим не менше представники незалежного комітету з проведення краш-тестів Euro NCAP, а також дослідного центру Thatcham Research повідомляють, що такі маркери можуть слугувати спробою маніпуляції результатами експерименту.

Це є серйозним приводом для відвідин заводу автовиробника або підприємств, що поставляють деталі, для уважнышого розгляду проблеми.

У будь-якому випадку, це привід для розслідування кожного окремого випадку.

Поки що комісії не знаходили явних спроб маніпуляції за допомогою таких деталей з маркуванням "For crash test only".

Laren і F1 створив перспективний суперлегкий кузов-конструктор, який ще і більш безпечний.

Каркас легко адаптувати під кузов седана, вантажівки або будь-якої іншої моделі.

Джерело матеріала
loader
loader