Вже з 1 листопада 2018 року в столиці України розпочнеться тестова робота так званого електронного квитка – спеціальної безконтактної проїзної картки.
Про таке йдеться на сайті міського голови Києва Віталія Кличка.
"Із 1 листопада, вже завтра, ми розпочинаємо тестувати роботу електронного квитка.
Нам треба на практиці побачити, як працюватиме система, де є слабкі місця, де проблеми.
Щоб усунути їх, аби система запустилася повноцінно", – заявляє київський міський голова.
Сам проїзний квиток може бути разовим; на певний період на один або кілька видів транспорту з певною кількістю поїздок, без певної кількості поїздок.
Період користування може починатися з моменту продажу квитка або з моменту його активації.
На сьогодні по всьому місту вже встановлено близько 1200 валідаторів – спеціальних зчитувальних пристроїв – у наземному громадському транспорті, також модернізувано частину турнікетів у метро.
«Пасажиру достатньо лише піднести квиток до валідатора і проїзд оплачено», – підкреслив Кличко.
При цьому контролери матимуть спеціальні прилади для перевірки транспортної картки пасажира.
У прес-службі заявлять, що придбати Е-квиток можна буде у касах "Метрополітену", "Київпастрансу", муніципальних та комерційних кіосках (Союздрук, ТурІнфо, Т-Кіоск).
Планується, що канали продажу карток будуть розширюватись за рахунок нових агентів з продажу.
В мерії очікують, що запровадження електронного квитка дозволить столичній владі здійснювати облік реального пасажиропотоку, завдяки якому буде зрозуміло, хто, куди і скільки пасажирів перевіз.
Крім того: "Для пасажирів єдиний квиток на всі види транспорту – це зручність і комфорт.
Е-квиток – це й підвищення рівня безпеки на дорозі.", – пояснює київський голова.
Разом з тим, він зауважив, що київська підземка стала п'ятою у світі, де почала працювати система безконтактних платежів банківською карткою.
"За час впровадження цієї системи – з червня 2015 року – пасажири 25 мільйонів разів скористалися платіжною карткою для безконтактного проходу в метро", – підсумував Кличко.