/https%3A%2F%2Fkino-teatr.ua%2Fpublic%2Fmain%2Fnews%2Fx1_9997.jpg)
Європейський онлайн-кінофестиваль від ARTE в Україні
(кадр з фільму 24 ТИЖНІ).
До 31 грудня з территорії України можна подивитися фільми, з хистом відібрані кінокритиками, та прийняти участь у розіграші подорожі на кінофестиваль у Локарно, прого-лосувавши за уподобаний фільм.
Це все можливо завдяки Arte.
Kino Festival — ініціативі телевізійної мережі ARTE та платформи онлайн-стрімінгу програми обраних кінофестивалей Festival Scope.
Цьогорічний Arte.
Festival — це третє видання фестивалю та друге видання, що доступне в Українї.
Цього разу у програмі приймає участь 9 фільмів, субтитрованих 10-15 мовами, українською включно.
Для кожної країни на фільм відведено по 5,000 віртуальних глядацьких місць та наприкінці фестивалю — після 31 грудня — буде визначено два переможці — фільм, що отримає приз у розмірі 30,000 євро, та глядача, що отримає подорож до Локарно — разомакредитація, готель та авіаквитки.
Kino прагне сприяти обігу європейських фільмів та дати ширшій аудиторії доступ до художніх фільмів, що інакше, можливо, не потрапилиб на широкий екран у кінотеатрах Європи, незважаючи на успіх серед кінокритиків та участь у фестивалях.
Організатори сподіваються, що випуск 2018 року далі розвиватиме багатомовність проекту, краще виділить фільми онлайн-показами та послить комунікацію з глядачами.
(кадр з фільму ПОДУШЕЧКА ДЛЯ БУЛАВОК).
Встигніть скористатися можливістю насолодитися найрізноманітнішим, оригінальним та сти-мулюючим кіно на своєму екрані!.
Програма фестивалю (ім’я режисерів навмисно залишені в оригінальному написанні):.
24 ТИЖНІ (Німеччина).
Anne Zohra Berrached.
24 ТИЖНІ розповідає історію жінки-коміка Астрид (Julia Jentsch), яка через шість місяців вагітності дізнається, що її майбутня дитина — інвалід.
Вона, та її чоловік Маркус (Bjarne Maedel), мають вибір, але мало часу..
Сильна за природою та з дотепною відповіддю на все, Астрид зараз відчуває себе загубленою, відокремленою від усіх та неспроможньою продовжувати свою комедійну кар’єру.
Врешті-решт, лише той, хто носить дитину, може прийняти це вагоме рішення.
Що вона зробить? Хто вирішує, чи варте життя дитини проживання?.
ТІЛЕСНА ПАМ’ЯТЬ (Франція).
Jacky Golberg.
Фіні Блейк - дівчина-на-камеру: вона заробляє на життя сексом по інтернету, через веб-камеру.
Їй 33, вона живе одна, у віддаленому від центра міста будинку в Остіні, штат Техас, і намагається відновити опіку над сином, якої її позбавили через специфічну професію.
“Тілесна пам’ять” - документальний фільм, який слідує за нею протягом декількох днів життя, як самотнього, так і переповненого людьми.
З ЯКОЇСЬ НЕЗРОЗУМІЛОЇ ПРИЧИНИ (Угорщина).
Gábor Reisz.
Арону 29 років.
Він має багато сучасних комплексів, свіжий університетський ступінь та втрачені відносини з коханою людиною.
Його батьки повинні фінансово підтримувати його, оскільки він все ще шукає роботу, а Арон бореться за втрачену любов, хоча його завждищось перебиває; здається, що він не головний герой у своєму житті.
КРАТЕР (Італія).
Silvia Luzi та Luca Bellino.
Росаріо - вуличний торговець, циган сільських ярмарків, який дарує чудові іграшки тим, хто витягує виграшний номер.
Війна, яку він оголосив проти власної долі, набуває форми в незрілому і незграбному тілі його тринадцятирічної доньки Шарон.
Шарон надзвичайно гарна дівчина та вміє співати, і в цьому вогнищі відчайдушного життя вона є батьківською зброєю для виживання.
Але успіх стає нав'язливим, а талант стає пока-ранням.
Між документальною і реалістичною розповіддю, Кратер змальовує амбіції батька, що обер-нулися проти свободи своєї дочки.
ТВАРИНА (Австрія).
Katharina Mückstein.
Розїжджаючи на своїх наворочених велосипедах, Маті та її друзі чоловічої статі залякують околиці та переслідують дівчат.
У їхньому селі вони панують.
Але коли її найближчий при-ятель Себастьян закохується в Маті, а її ворог Карла несподівано стає подругою, Маті загрожує втратити її через своїх друзів.
Тим часом батьки Маті мають вирішити: що важливіше, зовнішній вигляд або реальність.
ФЛАМАНДСЬКИЙ РАЙ (Бельгія).
Peter Monsaert.
Монік та її дочка Сильві управляють борделем на дорозі біля французько-бельгійського кор-дону.
Елін, шестирічна дочка Сильвії, зачарована цим таємничим місцем, але завжди позбав-лена доступу.
На свій день народження вона вирішує проігнорувати правило і увійти всереди-ну.
ПОДУШЕЧКА ДЛЯ БУЛАВОК (Об'єднане Королівство).
Темна казка, що відбувається в Дербіширі, розповідає історію Лін та Айони, матері та доньки, які прибули до маленького містечка, щоб почати своє життя знову.
Хоча Лін та Айона раді перебувати на новому місці, суворі реалії середньої школи та юнацтва незабаром почнуть роз-ривати їх зв’язок.
Поки Айона, яка має ефірну красу і здається недоторканою конвенціями та турботами сучасного життя, впадає у популярну компанію, Лін бореться за дружбу зі своїми сусідами.
ЖАЛЬ (Греція/Польща).
Babis Makritis.
Історія про чоловіка, який відчуває себе щасливим лише тоді, коли він нещасний, чоловіка, пристрасного до смутку, який має таку необхідність жалю, що він готовий зробити будь-що, аби усіх спонукати до неї.
Це життя чоловіка в світі, який не достатньо жорстокий для нього.
ТІ, ХТО В ПОРЯДКУ (Швейцарія).
Cyril Schäublin.
Аліса працює в кол-центрі поблизу Цюріха, де вона продає інтернет-підписку та контракти на страхування незнайомцям на іншому кінці лінії.
Після роботи вона ходить по місту, де все, здається, працює гладко.
Натхненна своєю роботою вона дзвонить до замкнутих бабусь, при-кидаючись їхньою внучкою, яка гостро потребує грошей.
Поки її шахрайство швидко прино-сить багато грошей, фільм досліджує і зображує різні частини Цюріху і змальовує портрети різних людей, які так чи інакше пов'язані з діями Аліси.
(кадр из фильма ЖАЛЬ).

