/https%3A%2F%2Fecotown.com.ua%2Fupload%2Fiblock%2Fb0a%2F5937.jpg)
Американська авіакомпанія дослідить можливість виробництва біопалива з лісової підстілки
Американська авіакомпанія Delta Air Lines дослідить можливість виробництва біопалива з лісової підстилки.
Угоду на проведення досліджень з проекту уклала авіакомпанія Delta Air Lines з компанією Northwest Advanced Bio-fuels, передає Aviation EXplorer.
Лісова підстилка являє собою шар органічних останків різного походження на поверхні грунту у лісах.
Цей шар утворюється переважно з опалого листя, гілок і стовбурів дерев і мертвих комах.
Товщина підстилки може досягати 20 сантиметрів.
Згідно з угодою, буде створено підприємство, яке б займалося виробництвом біопалива.
В рамках дослідницького проекту Northwest Advanced Bio-fuels належить визначити, наскільки лісова підстилка придатна для переробки в біопаливо і не завдасть шкоди лісам часткове її видалення.
У випадку, якщо результат досліджень буде визнаний задовільним, Delta Air Lines замовить створення заводу з виробництва біопалива з лісової підстилки.
За оцінкою авіакомпанії, таке підприємство зможе забезпечити біопаливом до 10% щорічної потреби перевізника у пальному.
Науково-дослідні роботи за проектом, на які авіакомпанія виділила 2 мільйони доларів, повинні бути завершені до кінця 2020 року.
Між тим, Delta Air Lines уклала з компанією Gevo угоду про щорічне придбання біопалива з кукурудзи в обсязі 10 мільйонів галонів (37,9 мільйона літрів).
Це біопаливо буде випускатися на заводі Gevo в Луверні у Мінесоті.
Перші поставки біопалива авіакомпанії почнуться у 2022-2023 році.
Пальне буде вироблятися на багатофункціональному підприємстві у кілька етапів.
На першому етапі з продуктів, що залишилися після переробки кукурудзи, будуть вилучатись сахариди.
З них відразу буде вироблятися біопаливо.
Білковий ж залишок буде підмішуватися у корм худобі, а гній - перероблятися у біогаз(з якого також виготовляється біопаливо) і добрива.
У Delta Air Lines вважають, що завдяки використанню біопалива авіакомпанія зможе знизити кількість шкідливих викидів на 50% до 2050 року і при цьому домогтися збільшення викидів вуглекислого газу.
В даний час в авіації діють рекомендації Міжнародної організації цивільної авіації, згідно з яким авіакомпанії, які прийняли їх, повинні будуть підтримувати рівень викиду вуглекислого газу не вище рівня 2020 року.
Крім того, літакам необхідно буде скоротити обсяги викидів шкідливих речовин на 50% порівняно з рівнем 2005 року до 2050 року.

