До сервісу перевірки квитанцій підключили Сервісні центри МВС та інші держоргани
До сервісу перевірки квитанцій підключили Сервісні центри МВС та інші держоргани

До сервісу перевірки квитанцій підключили Сервісні центри МВС та інші держоргани

Сервіс check.

ua запрацював в Україні 24 грудня 2019 року.

Він працює таким чином, що замість паперової квитанції з банку користувач отримує її код.

А той, хто перевіряє платіж, має зайти на check.

ua та ввести код.

Це – все.

Які держоргани підключили до сервісу check.

Сервісні центри МВС – водійські посвідчення, довідка про несудимість тощо.

Міграційна служба – паспорти, закордонні паспорти тощо.

РАЦСи – усі послуги з народження, шлюбу тощо.

ЦНАПи – послуги Міграційної служби та РАЦСів.

Послуги в Обласних державних адміністраціях – ліцензії, витяги тощо.

Це означає, що українцям більше не потрібно буде гаяти час на те, щоб принести в ці органи банківські квитанції про сплату.

Можна просто сплачувати послуги через інтернет-банк або мобільний банківський додаток (можна прямо на місці) та дати номер квитанції працівнику державної установи,.

– пояснив у своєму телеграм-каналі міністр Кабміну Дмитро Дубілет.

Окрім часу, українці таким чином заощадять і гроші, додав міністр.

Адже часто саме через вимогу паперових квитанцій люди вимушені сплачувати послуги через "місцеві" банки з гігантськими комісіями.

Працівники вказаних держустанов отримали службові інструкції.

Але якщо раптом хтось зі списку вище все одно вимагає квитанцію у паперовій формі, Дубілет закликав телефонувати на гарячу лінію 1545.

Додамо, що до сервісу check.

ua приєднано вже 3 банки, а ще 1-0 установ перебувають на стадії підключення.

Теги за темою
Новини України Кабмін Новини політики Інтернет Техно Ірина Кошанська
Джерело матеріала
loader
loader