/https%3A%2F%2Fecotown.com.ua%2Fupload%2Fiblock%2Fc26%2Fc5f%2F1.jpg)
McDonald’s і Starbucks переходять на багаторазові стаканчики з чіпами
Donald's і Starbucks продаватимуть клієнтам напої в багаторазових стаканчиках.
Цього тижня програму почали тестувати в кав'ярнях Сан-Франциско і Пало-Альто, штат Каліфорнія.
Багаторазові стаканчики будуть оснащені RFID-чіпами або QR-кодами.
Програма має на меті з’ясувати, чи споживачі залишатимуть нові стаканчики в спеціальних місцях збору замість сміттєвих баків, повідомляє Bloomberg.
Нововведення стало результатом дворічного проекту Next.
Gen Cup Challenge від Mc.
Donald's і Starbucks.
Мережі викидають мільярди одноразових стаканчиків щороку.
Більшість з них мають у складі пластик, що робить їх переробку майже неможливою.
Компанії ж пропонують зробити звичний стаканчик для кави більш довговічним, створивши систему повторного використання.
Next.
Gen також має намір спробувати використання нових чашок одноразового використання, які можна компостувати та переробляти в Окленді.
Система повторного використання складається зі.
збору стаканчиків, їх очищення, перерозподілу і цифрового відстеження.
останньому заклади контролюватимуть показники повторного використання і стан.
Відстеження також дозволить визначати зони, де люди беруть стаканчики з.
Там стануть частіше нагадувати клієнтам про необхідність повернення.

