ins{.
Facebook дозволяє Всесвітній організації охорони здоров'я публікувати стільки рекламних оголошень про коронавірус, скільки їй знадобиться абсолютно безкоштовно.
Про це написав президент компанії Марк Цукерберг на своїй сторінці в Facebook.
"Ми даємо ВООЗ стільки безкоштовних оголошень, скільки їм потрібно для публікацій про коронавірус, а також іншу матеріальну підтримку.
Ми також надамо підтримку і ще мільйони рекламних кредитів іншим організаціям, а також будемо тісно співпрацювати з глобальними експертами в галузі охорони здоров'я", - написав Цукерберг.
Він також повідомив, що якщо користувач шукає в Facebook інформацію про коронавірус, то пріоритет у стрічці отримують пости ВООЗ, центру контролю і профілактики захворювань, ЮНІСЕФ, а також місцевих організацій охорони здоров'я.
Компанія планує боротися з містифікацією захворювання і розповсюдженням дезінформації про коронавірус.
Помилкові твердження і теорії змови просто видаляють.