В Європі тестують морське біопаливо з відпрацьованого моторного масла
В Європі тестують морське біопаливо з відпрацьованого моторного масла

В Європі тестують морське біопаливо з відпрацьованого моторного масла

У Європі на поромі-ролкері "Autosky", який курсує між Бельгією та Іспанією, запустили випробування морського біопалива з відпрацьованого моторного масла і палива.

Спільне тестування MR1-100 або BFO проводять морський оператор UECC і нідерландська Good.

Fuels, передає Sea.

Протягом трьох місяців мають намір випробувати 3 тис.

Заправляти судно біопаливом будуть у порту Роттердам з березня по травень 2020 року.

Autosky буде тестувати BFO на своєму звичайному маршруті між Зебрюгге(Бельгія) і Сантандером (Іспанія) і скоротить викиди CO2 більш ніж на 6500 метричних тонн на рік.

Стійке морське біопаливо дозволить судновласникам і операторам дотримуватися граничного рівня вмісту сірки у 2020 році на рівні 0,50%, а також нормативів зі скорочення викидів вуглецю до 2030 і 2050 років.

BFO Good.

Fuels отримане із залишків відпрацьованого моторного масла і палива і не вимагає ніяких змін у суднових двигунах.

Біопаливо 'падає" в звичайні паливні баки, практично усуваючи CO2 і істотно зменшуючи рівень оксиду сірки (SOx), високі концентрації якого можуть викликати цілий ряд серйозних проблем для здоров'я людини і безпеки навколишнього середовища.

Через відсутність сірки біопаливо може також використовуватися для заміни дистилятного палива.

«Це випробування допоможе довести застосовність і технічну придатність біопалива для сегмента ro-ro(от roll-on/roll-off) — суден для перевезення автомобілів, вантажівок, з/д вагонів и пассажиров, - зазначила Ізабель Велтен, CCO, Good.

- Ми також хочемо довести провідним автовиробникам, що біопаливо - це відмінний спосіб негайно декарбонізувати свій вантаж і допомогти змінити галузь на краще”.

Після завершення випробувального періоду UECC і Good.

Fuels вивчать подальші варіанти продовження використання морського біопалива у сегменті ro-ro.

Джерело матеріала
loader
loader