/https%3A%2F%2Fecotown.com.ua%2Fupload%2Fiblock%2F0b7%2F77772.jpg)
В Європі тестують морське біопаливо з відпрацьованого моторного масла
У Європі на поромі-ролкері "Autosky", який курсує між Бельгією та Іспанією, запустили випробування морського біопалива з відпрацьованого моторного масла і палива.
Спільне тестування MR1-100 або BFO проводять морський оператор UECC і нідерландська Good.
Fuels, передає Sea.
Протягом трьох місяців мають намір випробувати 3 тис.
Заправляти судно біопаливом будуть у порту Роттердам з березня по травень 2020 року.
Autosky буде тестувати BFO на своєму звичайному маршруті між Зебрюгге(Бельгія) і Сантандером (Іспанія) і скоротить викиди CO2 більш ніж на 6500 метричних тонн на рік.
Стійке морське біопаливо дозволить судновласникам і операторам дотримуватися граничного рівня вмісту сірки у 2020 році на рівні 0,50%, а також нормативів зі скорочення викидів вуглецю до 2030 і 2050 років.
BFO Good.
Fuels отримане із залишків відпрацьованого моторного масла і палива і не вимагає ніяких змін у суднових двигунах.
Біопаливо 'падає" в звичайні паливні баки, практично усуваючи CO2 і істотно зменшуючи рівень оксиду сірки (SOx), високі концентрації якого можуть викликати цілий ряд серйозних проблем для здоров'я людини і безпеки навколишнього середовища.
Через відсутність сірки біопаливо може також використовуватися для заміни дистилятного палива.
«Це випробування допоможе довести застосовність і технічну придатність біопалива для сегмента ro-ro(от roll-on/roll-off) — суден для перевезення автомобілів, вантажівок, з/д вагонів и пассажиров, - зазначила Ізабель Велтен, CCO, Good.
- Ми також хочемо довести провідним автовиробникам, що біопаливо - це відмінний спосіб негайно декарбонізувати свій вантаж і допомогти змінити галузь на краще”.
Після завершення випробувального періоду UECC і Good.
Fuels вивчать подальші варіанти продовження використання морського біопалива у сегменті ro-ro.

