/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F46%2Fc14d99dfdbc6cbcd4cd3bbf7bdb0736f.jpg)
Через коронавірус у відділеннях обслуговується удвічі менше клієнтів – Приватбанк
За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, які обслуговуються у офлайн банківській мережі, скоротилась від 30 до 70% залежно від регіону.
Про це повідомляє прес-служба Приватбанку.
Зазначається, що загалом по системі кількість клієнтів, які відвідують відділення, скоротилась на 54%.
Натомість на 27% зросли кількість і обсяги платежів та банківських операцій онлайн у Приват24.
"Із початку "карантинного" тижня обсяги зняття готівки в банкоматах знаходяться на середньодобовому рівні - вдвічі нижчому, ніж, наприклад, у передноворічний період.
Інкасація банкоматів та терміналів самообслуговування банку проводиться в штатному режимі", - йдеться у повідомленні.
За перший тиждень карантину в Україні клієнти Приватбанку стали частіше оплачувати покупки картками і електронними гаманцями.
Економічна правда.

