За перші тижні карантину зріс перегляд на платформах IPTV/OTT новинних, пізнавальних мовників та кіноканалів.
Про це свідчать дані консалтингової компанії Big Data UA, яка дослідила як змінився перегляд IPTV/OTT після запровадження карантину.
Порівняння проводилось на основі даних за тиждень до початку карантину, та два тижні після його запровадження (зріз по першим трьом робочим дням кожного з трьох тижнів (з понеділка по середу): 9-11, 16-18 та 23-25 березня.
Запровадження карантину призвело до зростання загального телеперегляду, більшою мірою це відбулось не на перший, а на другий тиждень карантину.
Так, наприклад, з 23 по 25 березня загальний перегляд зріс на 26%, а середній час перегляду на 13%.
Big Data UA звертає увагу, що лише наприкінці першого тижня карантину основні провайдери IPTV/OTT надали безкоштовний доступ до значної частини свого контенту.
Найбільше збільшився перегляд новинних каналів.
При цьому зростання їх показників розпочалось ще на першому тижні.
Далі за темпами зростання йдуть пізнавальні та кіноканали.
Серед останніх майже удвічі частка збільшилась у VIP Megahit HD, VIP Premiere HD, Воля Cine+ HD, «Мужское кино», «Кинокомедия», «Киномикс».
Також показники зросли у одного з лідерів групи - TV1000 Action East.
При цьому спортивні та музичні канали позитивної динаміки не показали.
Наприклад, частка «Футбол 1» та «Футбол 2» впала у три рази.
Він мав тривати до 3 квітня, на цей час обмежели навчальний процес і масові заходи.
Однак 25 березня Кабінет Міністрів України ввів режим надзвичайної ситуації на всій території країни та продовжив на 30 днів карантин, уведений через загрозу поширення коронавірусу COVID-19.
Вони триватимуть до 24 квітня.
Згодом влада вирішила закрити в містах усі заклади, крім продуктових магазинів та аптек.
17 березня припинили рух метро в Києві, Харкові та Дніпрі.
Міжміське автобусне й залізничне сполучення призупинили з 18 березня.
З 23 в Києві обмежили користування громадським транспортом.
Слайди взяті з презентації Big Data UA.