За час карантину збільшився перегляд новинних, пізнавальних та кіноканалів в IPTV/OTT
За час карантину збільшився перегляд новинних, пізнавальних та кіноканалів в IPTV/OTT

За час карантину збільшився перегляд новинних, пізнавальних та кіноканалів в IPTV/OTT

За час карантину збільшився перегляд новинних, пізнавальних та кіноканалів в IPTV/OTT - Фото 1

За перші тижні карантину зріс перегляд на платформах IPTV/OTT новинних, пізнавальних мовників та кіноканалів.

Про це свідчать дані консалтингової компанії Big Data UA, яка дослідила як змінився перегляд IPTV/OTT після запровадження карантину.

Порівняння проводилось на основі даних за тиждень до початку карантину, та два тижні після його запровадження (зріз по першим трьом робочим дням кожного з трьох тижнів (з понеділка по середу): 9-11, 16-18 та 23-25 березня.

Запровадження карантину призвело до зростання загального телеперегляду, більшою мірою це відбулось не на перший, а на другий тиждень карантину.

Так, наприклад, з 23 по 25 березня загальний перегляд зріс на 26%, а середній час перегляду на 13%.

Big Data UA звертає увагу, що лише наприкінці першого тижня карантину основні провайдери IPTV/OTT надали безкоштовний доступ до значної частини свого контенту.

За час карантину збільшився перегляд новинних, пізнавальних та кіноканалів в IPTV/OTT - Фото 2

Найбільше збільшився перегляд новинних каналів.

При цьому зростання їх показників розпочалось ще на першому тижні.

За час карантину збільшився перегляд новинних, пізнавальних та кіноканалів в IPTV/OTT - Фото 3

Далі за темпами зростання йдуть пізнавальні та кіноканали.

Серед останніх майже удвічі частка збільшилась у VIP Megahit HD, VIP Premiere HD, Воля Cine+ HD, «Мужское кино», «Кинокомедия», «Киномикс».

Також показники зросли у одного з лідерів групи - TV1000 Action East.

При цьому спортивні та музичні канали позитивної динаміки не показали.

Наприклад, частка «Футбол 1» та «Футбол 2» впала у три рази.

За час карантину збільшився перегляд новинних, пізнавальних та кіноканалів в IPTV/OTT - Фото 4

Він мав тривати до 3 квітня, на цей час обмежели навчальний процес і масові заходи.

Однак 25 березня Кабінет Міністрів України ввів режим надзвичайної ситуації на всій території країни та продовжив на 30 днів карантин, уведений через загрозу поширення коронавірусу COVID-19.

Вони триватимуть до 24 квітня.

Згодом влада вирішила закрити в містах усі заклади, крім продуктових магазинів та аптек.

17 березня припинили рух метро в Києві, Харкові та Дніпрі.

Міжміське автобусне й залізничне сполучення призупинили з 18 березня.

З 23 в Києві обмежили користування громадським транспортом.

Слайди взяті з презентації Big Data UA.

Теги по теме
Новости Рынок
Источник материала
loader
loader