Соцмережі Чи Власний Cайт: Що Краще Для Малого Бізнесу?
Соцмережі Чи Власний Cайт: Що Краще Для Малого Бізнесу?

Соцмережі Чи Власний Cайт: Що Краще Для Малого Бізнесу?

Хочете читати новини в іншому форматі?.

Підписуйтесь на телеграм-канал НАРОДНА ПРАВДА.

Підписатись можна ТУТ.

Разом з ростом популярності соціальних мереж все частіше спостерігається наступна тенденція: компанії (особливо молоді) вважають, що просування власного бренду актуальніше розпочинати у соціальних мережах.

Забуваючи про більш професійну задачу – створення власного веб-сайту.

Loading...

Чому падає пріоритетність створення сайтів? Це відбувається через те, що, по-перше, компанії-новачки, як правило, не бачать специфічних нюансів та суттєвої різниці між створенням повноцінного веб-сайту і веденням бізнесу у соціальних мережах.

По-друге, якщо власники малого бізнесу і розуміють важливість наявності у компанії власного сайту, то далеко не у кожного знайдеться бюджет на його розробку у веб-студії.

Та питання все одно залишається без відповіді – чи має ж, насправді, значення як і де просувати свій бізнес? І з чого, все ж таки, важливіше почати розвивати свій бізнес – з власного повноцінного сайту чи зі сторінки у соціальних мережах? Просто зараз ми відповімо на всі ці питання!.

Популярні новини зараз.

Деякі українці можуть залишитися без пенсії: кого торкнуться зміни.

Чистий четверг: чого не можна робити у цей день.

Чистий четвер: як провести цей день.

Найголовніше, що треба запам’ятати всім початківцям – сайт є необхідною складовою будь-якого бізнесу (і це – аксіома!).

Проблема, з якою вони одразу ж зіштовхуються – відсутність фінансів на замовлення сайту в студії та нестача знань і навичок для самостійної розробки веб-сайту.

Що ж робити? Все не так складно, як може здатися на перший погляд і вихід є – онлайн конструктор сайтів.

Ресурс за допомогою якого Ви за декілька днів зможете створити веб-сайт, що буде оптимальним для вирішення поставлених задач.

На жаль, багато власників малого бізнесу й досі впевнені у тому, що створити власний сайт, не маючи навиків у веб-дизайні, неможливо.

Маємо гарну новину – ситуація змінилася, і вже давно існує багато платформ, де кожен може побудувати власний веб-сайт з нуля, без знань у сфері програмування.

Радимо познайомитися з Weblium – одним із найпростіших конструкторів веб-сайтів, орієнтованим на розробку сучасних онлайн рішень для малого бізнесу.

Тут ви знайдете привабливі професійні шаблони, спроектовані для основних потреб найрізноманітніших бізнес-ніш, максимально простий і зручний редактор, широкі можливості зміни дизайну блоків і будь-яких окремих елементів всередині них, службу підтримки клієнтів, яка працює у режимі 24/7 і ряд інших бонусів для тих, хто орієнтований на успіх!.

Просування малого бізнесу в Інтернеті: соціальні мережі VS власний сайт.

Створюючи веб-сайт або сторінку в соціальній мережі, всі компанії ставлять собі за мету привернути до свого продукту якомога більше уваги, зовсім не аналізуючи плюси та мінуси кожного з цих ресурсів.

Проте, варто пам’ятати, що різниця між сайтом та соцмережами існує й вона є досить суттєвою.

Той, хто розуміє особливості та специфіку кожного з цих напрямків, може вигідно використовувати їх для успішної реалізації власних бізнес-цілей.

То ж, давайте детальніше ознайомимося з перевагами та недоліками кожного з ресурсів:.

ПЕРЕВАГИ просування бізнесу за допомогою бізнес-акаунту або бізнес-групи в соціальній мережі:.

мінімальна кількість часу на створення акаунту групи;.

власник компанії отримує сторінку, максимально схожу на сайт за функціоналом, з безліччю внутрішніх вкладок і широкими, відносно простими для розуміння, можливостями адміністрування;.

на створення та налаштування акаунту або групи не треба витрачати кошти;.

потужний хостинг, який працює цілодобово і збереже сторінку від «зависання» (за винятком лише випадку, коли збій охопив усю соціальну мережу);.

широкі можливості для пошуку перших клієнтів: автоматичне запрошення людей зі списку контактів, друзів у соцмережах і т.

зрозуміла індексація акаунтів і груп за основними пошуковими системами, більш лояльне ставлення до переспаму, перелінковки та копіпасту, ніж у випадках з веб-сайтами;.

можливість миттєвого поширення інформації, «вірусний ефект» (учасники групи мають можливість спілкуватися між собою, залишати коментарі та робити репости до себе на сторінку, тож якщо контент дійсно цікавий, кількість підписників групи стрімко зростатиме без особливого втручання у процес з вашого боку);.

аудиторія соцмереж, як правило, складається з людей, які мало цікавляться пошуковим контентом;.

зручність у зборі відгуків, роботі зі зворотнім зв’язком і негативними коментарями;.

користувачі звикли до зрозумілого дизайну акаунтів і груп, де для користувачів все максимально звичне та просте;.

не потрібно підписуватися на кожне оновлення – користувач, вступивши в групу, автоматично отримуватиме повідомлення про новини компанії;.

високий рівень довіри: користувачі мереж не сприймають SMM-маркетинг, як рекламні оголошення, тому ставляться до нього спокійніше;.

великі охоплення: у соцмережах існує більше можливостей для залучення нових клієнтів, які не обмежуються географічними рамками, інтересами тощо;.

можливість охопити бажану цільову аудиторію: користувачі самі вказують потрібну вам інформацію про себе та свої інтереси, створюючи сприятливі умови для таргетування;.

вигідне юзабіліті: інтернет-маркетологи соцмереж вже зробили за вас усю «брудну» роботу.

НЕДОЛІКИ просування бізнесу за допомогою груп і персональних сторінок в соціальних мережах:.

високий рівень конкуренції персональних сторінок і груп в соціальних мережах обумовлює той факт, що “правдива” картина статистики акаунту з’являється не відразу (через 3-6 місяців);.

безперервна робота: для появи нових клієнтів та утримання тих, які вже існують, потрібно систематично публікувати нову, актуальну інформацію, новини та статті;.

бізнес-група або аккаунт, не є виключно вашою власністю, адже, насправді, вони перебувають під контролем соціальної мережі.

У будь-який момент вашу сторінку можуть заблокувати через скаргу користувача, або у разі порушення правил соцмережі;.

дизайн і функціонал вашої сторінки обмежені можливостями соціальної мережі;.

складність розрахунку KPI: дуже проблематично розрахувати вартість рекламної кампанії.

Витрати безпосередньо залежать від зовнішніх і внутрішніх факторів, які оновлюються щомісяця;.

відсутність “першого” контакту: людина, яка цікавиться товаром, в першу чергу використає пошукову систему.

відсутність права на помилку: її ціна у соцмережах набагато вища.

Будь-який недолік, серйозна помилка у тексті, лайливий коментар або некоректний вибір теми для посту – все це може зіпсувати репутацію компанії;.

серйозні клієнти не використовують соціальні мережі, як середньостатистичні юзери, тому не розраховуйте на високий відсоток продаж у соцмережах, інакше ваші витрати можуть перевищити потенційну прибутковість;.

недоступність b2b сектору: продукти такого типу не шукають у соцмережах, адже вони розраховані на ринок кінцевого споживача;.

обмежений функціонал: соціальна мережа нею й залишається.

Переваги просування бізнесу за допомогою власного сайту:.

з грамотно налаштованим (у співвідношенні «ціна/якість») хостингом, більшість переваг соціальних мереж никне перед функціоналом веб-сайту.

Ви отримаєте більший спектр взаємодії з клієнтами, ресурс з величезними можливостями, який працює у режимі 24/7;.

у процесі створення сайту ви маєте можливість самостійно вирішувати яким буде його унікальний дизайн та структура, відштовхуючись від вашого бачення та смаку, чого не можна зробити на стандартній сторінці соціальної мережі;.

ваш сайт належить вам, і ніякі страйки або відхилення від політики соціальної мережі, не зможуть його відключити, видалити або заблокувати;.

сайт, який було зроблено на платному хостингу – це, в першу чергу, імідж компанії; будь-хто може завести сторінку в соцмережі, а наявність професійного бізнес-сайту компанії показує статусність та компетентність продукту чи послуги, яку ви продаєте;.

весь контент, що публікується на сайті, з’являється там з волі власника компанії.

І це – безперечно плюс! Адже на сторінках груп в соціальних мережах може з’являтися недоречна і небажана реклама;.

на особистому сайті компанії можна розміщувати більш різноманітний контент, ніж на сторінках соцмереж.

Ви самостійно вирішуєте, чи буде там можливість розміщення платної реклами або посилань на ваших партнерів;.

при створенні власного веб-сайту вам доступний широкий функціонал, дизайн, контент: все буде залежати тільки від ваших уподобань та можливостей;.

сайт дає можливість використовувати набагато більше інструментів для аналізу відвідувань.

отримати прибуток за допомогою сайту можна набагато швидше (і набагато більший), ніж в соцмережі, навіть при відносно невеликій відвідуваності;.

аудиторія відвідувачів веб-сайтів різноманітніша.

Якщо клієнт перейшов на ваш сайт за відповідним запитом «купити кросівки», то його мотив зрозумілий, будь-які інші пропозиції будуть тільки дратувати та відволікати його від покупки, як це і відбувається у соцмережах;.

як правило, зацікавившись чимось у соцмережі, люди шукають підтвердження інформації в Інтернеті – тобто, на вашому сайті.

Таким чином, точкою, до якої стікається трафік, буде ваш веб-сайт!.

Недоліки просування бізнесу за допомогою власного сайту:.

в залежності від того, яким чином ви вирішите побудувати сайт, на вас будуть чекати певні інвестиції: гроші, навички, час і сили в різних пропорціях (в залежності від способу розробки сайту).

Тут постає вибір: освоювати програмування і створювати сайт самостійно, витрачати гроші на послуги веб-студії, або шукати оптимальні конструктори веб-сайтів;.

що стосується просування, то для того, щоб вивести сайт на видимі позиції у пошукових системах і набрати необхідний трафік, також необхідні час та гроші;.

технічні збої: люди не зможуть знайти інформацію про вас, і ви ризикуєте втратити потенційні продажі.

Ненадійні з’єднання також можуть означати різке падіння рейтингу сайту в пошукових системах (це причина, через яку вам потрібен практичний веб-хостинг для свого бізнесу);.

Просування за допомогою соціальних мереж добре підходить для стартового етапу, коли вам потрібно оцінити потенціал продаж і протестувати гіпотези.

Однак, якщо ви прагнете розширювати власний бізнес, то з’являється необхідність у створенні власного сайту.

Звісно, найкращий результат можна отримати тоді, коли SEO інструменти та SMM працюють одночасно.

У соціальних мережах ви створюєте позитивний імідж, регулярно нагадуєте про акції та знижки, «залишитесь у полі зору», спілкуєтеся з клієнтами.

В результаті цього, люди, які вже знайомі з вашим брендом, зможуть при необхідності звернутися до вашого сайту, де набагато зручніше організувати продажі, ознайомитися з хот-пойнтами тощо;.

У цій статті ми спробували відповісти на питання: що, все ж таки, є більш практичним варіантом для просування малого бізнесу в інтернеті? Як бачите, мінусів у разі його просування за допомогою сайту, набагато менше, ніж у варіанті з соцмережами.

Основні труднощі полягають у витратах на створення і просування сайту.

Але ця проблема легко вирішується за допомогою сучасних конструкторів сайтів!.

Наприклад, за допомогою конструктора Weblium можна створити професійний сайт абсолютно безкоштовно.

Створюючи ваш майбутній веб-сайт тут, ви можете бути впевнені у тому, що це буде професійний, сучасний й повноцінний сайт, відкритий для індексування пошуковими системами і готовий залучати клієнтів з моменту його запуску!.

Сподіваємося, ця стаття була корисною й відповіла на всі ваші запитання.

Бажаємо успіхів вашому бізнесу у просуванні в інтернеті!.

Теги за темою
Народна Правда
Джерело матеріала
loader
loader