Нардепи підтримали законопроект про внутрішній водний транспорт
Нардепи підтримали законопроект про внутрішній водний транспорт

Нардепи підтримали законопроект про внутрішній водний транспорт

Верховна Рада підтримала за основу законопроект № 1182-1-д про внутрішній водний транспорт. "За" проголосували 243 народних депутати.

Онлайн-трансляцію вів телеканал "112 Україна".

Законопроектом пропонується визначити правові, економічні та організаційні засади діяльності внутрішнього водного транспорту, зокрема, питання державного регулювання у сфері внутрішнього водного транспорту, функціонування та розвитку внутрішнього водного транспорту, його інфраструктури, перевезення вантажів та пасажирів, судноплавства на внутрішніх водних шляхах та його безпеки, майна, що затонуло на внутрішніх водних шляхах, відповідальності судновласників за порушення законодавства про внутрішній водний транспорт тощо.

Згідно із законопроектом, невиконання особами, які перебувають на борту морського або річкового судна, розпоряджень капітана або судноводія судна тягне за собою попередження, у випадку повторного - штраф в розмірі 340 грн.

Створення перешкод капітану у керуванні морським або річковим судном карається 1700 грн штрафу.

У випадку, якщо капітан керує судном не зареєстрованим у встановленому порядку або з відключеним чи несправним обладнанням – передбачається штраф у розмірі 8500 грн.

Порушення правил плавання водними шляхами, порядку входження суден у порт, стоянки в порту і виходу з порту, правил охорони портових засобів, руху, маневрування і стоянки суден, буксирування складу суден, подачі звукових і світлових сигналів, несення суднових вогнів і знаків, правил, що забезпечують безпеку судна, екіпажу та пасажирів під час посадки на судно, стоянки і плавання судна, висадки з судна, – тягне за собою штраф 2550 грн.

Керування морським або річковим судном особою, яка не має права керування таким судном, або передача керування таким судном особі, яка не має права керування, –карається 2250 грн штрафу.

Пошкодження обладнання суден – карається 1700 грн.

В документі зазначається, що проведення без належного дозволу водолазних робіт в акваторії морського порту, на морських або внутрішніх водних шляхах, а також недодержання правил подачі сигналів під час проведення таких робіт – тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі 850 грн для громадян та 3400 грн для посадовців.

Пошкодження гідротехнічних споруд, засобів навігаційного обладнання та зв’язку карається штрафом у розмірі 5100 грн.

Забороняється скидання за борт морського, річкового, малого, спортивного судна або водного мотоцикла сміття та інших предметів. За це передбачається 425 грн штрафу.

Скидання з суден харчових відходів, не змішаних з будь-яким іншим видом сміття, дозволяється у відкритому морі, на відстані не менше 12 морських миль від найближчого берега.

Загальне водокористування здійснюється громадянами для задоволення їх потреб (купання, плавання на прогулянкових суднах, любительське і спортивне рибальство, водопій тварин, забір води з водних об'єктів без застосування споруд або технічних пристроїв та з криниць) безкоштовно, без закріплення водних об'єктів за окремими особами та без надання відповідних дозволів.

Орендарі водного об'єкта зобов'язані передбачити місця для безоплатного забезпечення права громадян на загальне водокористування (купання, плавання на прогулянкових суднах, любительське і спортивне рибальство тощо).

Розмір берегової смуги водного шляху визначається шириною 20 метрів від краю води вглиб берега при середньому багаторічному рівні води на вільних річках і нормальному рівні води на штучно створених внутрішніх водних шляхах. На березі, що має ухил більше 45 градусів, берегова смуга визначається від краю берега вглиб берега.

Безквитковий проїзд пасажира, в тому числі проїзд без реєстрації або компостування проїзного документа, а так само провезення без квитка дитини віком від семи до шістнадцяти років карається штрафом в п'ятикратному розмірі від вартості проїзду.

Пасажир має право в будь-який час до відходу судна, а після початку рейсу - в будь-якому порту, в який судно зайде для посадки або висадки пасажирів, відмовитись від договору морського перевезення.

Пасажир, який повідомив перевізника про відмову від перевезення, має право отримати назад плату за проїзд і провіз багажу в порядку і терміни, встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах морського і внутрішнього водного транспорту.

Багаж, не запитаний протягом трьох місяців з дня приходу судна в порт призначення, може бути реалізований у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах морського і внутрішнього водного транспорту.

Теги за темою
Верховна Рада
Джерело матеріала
loader
loader