Журналістка Наталія Соколенко розказала, що «Українське радіо» на час карантину запустило нові проєкти.
Зокрема, це її нова програма «Після карантину» та програма Дмитра Хоркіна «Бесіди на карантині».
Також побільшало випусків проєкту «Будьмо здорові».
З частиною спікерів ведучі спілкуються дистанційно, а частина приходить в ефір.
«У топ-спікерів тепер менше можливостей відмахнутись від ефіру», - зауважила пані Соколенко.
Але водночас додала, що це стосується не всіх.
Адже представники Вищої ради правосуддя не мають часу на коментарі як до карантину, так і після нього.
Заступниця головного редактора «Громадського телебачення» Анастасія Станко розказала, що «Громадське» одразу перейшло на дистанційну роботу: «Запит на інформацію був високий.
70% співробітників пішли працювати з дому, а 30% робили марафон».
У своїх ефірах «Громадське» показувало, як закривалось метро, як останній потяг ішов з Києва тощо.
Однак при цьому наголосила на складнощах висвітлювати теми, пов’язані з обсервацією.
Оскільки до місць обсервації журналісти не мають доступу.
Також за час карантину з’явилися нові партнери та зросла кількість передплатників «Громадського».
«За березень-квітень ми мали хороші результати з донейтами.
500 людей підписалось на платежі, половина підписалась на постійні платежі», - додала пані Станко.
Журналіст Bihus.
info Данило Мокрик зазначив, що за час пандемії з’явилися нові теми для розслідувань.
Наприклад, в одному з останніх матеріалів журналісти розповідали про те, як працює під час карантину ресторан народного депутата Миколи Тищенка.
Однак, на його думку, зараз бракує можливостей робити інтерв’ю (Данило Мокрик веде свій проєкт бесід «Мокрик по живому» на «Громадському»).
Адже при спілкуванні по скайпу та при зустрічі відрізняється динаміка та інструментарій.
«В інтерв’ю по скайпу не можна використовувати паузу та мовчання, які впливають на людину.
Скайпом можна зробити лише інформаційні матеріали», - сказав він.
І додав: «Зараз більш гостро відчувається потреба у живому спілкуванні».
Генеральний директор інформагенції «Інтерфакс-Україна» Олександр Мартинеко розказав, що його видання два тижні тому запустило авторські колонки на сайті.
Наповненням рубрики займається сам пан Мартиненко.
«Колонки ми запустили, щоб оживити сайт.
Адже наразі головний для нас не сайт, а продукти для клієнтів», - сказав він.
Також пан Мартиненко наголосив на тому, що в нинішній ситуації не варто говорити про підвищення доходів: «Для нас важливо втриматись на цьому ринку».
Захід проведено за підтримки проєкту USAID «Медійна програма в Україні», що реалізується міжнародною організацією Internews, та за допомоги приватних благодійників.