/https%3A%2F%2Fdetector.media%2Fdoc%2Fimages%2Fnews%2Farchive%2F2016%2F176906%2Fi150_ArticleImage_176906.jpg)
Народні депутати хочуть боротися зі статевою дискримінацією в рекламі
4 травня 2020 року у Верховній Раді України зареєстровано проєкт закону №3427 «Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі», авторами якого стали 46 народних депутатів з різних фракцій.
Текст проєкту наразі не оприлюднили.
За словами народної депутатки Тетяни Циби (фракція «Слуга народу»), у проєкті пропонуються поняття «дискримінаційна реклама» та «дискримінаційна реклама за ознакою статі».
Зокрема, дискримінаційна реклама за ознакою статі – це та, яка:.
містить твердження та/або зображення про інтелектуальну, фізичну, соціальну чи іншого виду перевагу однієї статі над іншою;.
містить твердження та/або зображення про стереотипність ролі чоловіка та жінки, що обмежує свободу життєвого вибору людини;.
принижує гідність людини за ознакою статі;.
демонструє насильство за ознакою статі;.
містить зображення тіла людини (частини тіла) виключно як сексуального об’єкту з метою привернення уваги споживача, та/або натяки (слова, звуки, зображення) на сексуальні стосунки, що не мають прямого відношення до рекламованого продукту чи способу його споживання.
Також розширюються загальні вимоги до реклами, а саме: у рекламі забороняється: вміщувати твердження та/або зображення, які є дискримінаційними за ознаками походження людини та ін.
Крім того, у проєкті посилюється відповідальність за порушення законодавства про рекламу.
Відповідальність за дискримінаційну рекламу нестиме рекламодавець.
Голова Комітету Олександр Ткаченко тоді зазначив, що буде готуватися нова редакція Закону України «Про рекламу».

