"Київстар" відновив роботу домашнього інтернету та пообіцяв компенсацію
"Київстар" відновив роботу домашнього інтернету та пообіцяв компенсацію

"Київстар" відновив роботу домашнього інтернету та пообіцяв компенсацію

Причиною такої ситуації став збій в роботі обладнання.
Ілюстрація REUTERS
Ілюстрація REUTERS

Про це повідомила прес-служба компанії на своїй сторінці в соцмережі Facebook.

"Наші фахівці доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити роботу домашнього інтернету... станом на 14:00 послуга надається у звичайному режимі. Рекомендуємо абонентам перезавантажити комп'ютери та роутери для подальшої коректної роботи", - сказано в повідомленні.

Причиною такої ситуації став збій в роботі обладнання.

Згідно з повідомленням, користувачам домашнього інтернету від "Київстару", які не змогли скористатися сервісом, буде автоматично надана компенсація у вигляді нетарифікованих послуг.

Як повідомляв УНІАН, сьогодні у першій половині дня в "Київстарі" повідомили про збої в роботі домашнього інтернету.

Довідка УНІАН. Компанія "Київстар" заснована в 1994 році, надає послуги мобільного, фіксованого зв'язку та широкосмугового доступу в інтернет. Акціонером "Київстару" є холдинг з російськими коренями VEON (до 2017 року VimpelCom). Компанія VEON працює на ринках СНД, Європи, Азії, Африки, а її акції перебувають у вільному обігу на біржі NASDAQ (Нью-Йорк) і Euronext (Амстердам).

Джерело матеріала
loader
loader