В українській столиці стартувала робота громадського транспорту починаючи з суботи, 23 травня. Таке рішення ухвалили в КМДА на засіданні спеціальної комісії. Також відомо, що наземний транспорт до виходу на лінії перевезень у кілька етапів ретельно готують у депо.
Українські журналісти розповіли та показали, як проводять дезінфекцію в громадському транспорті Києва.
Перше тролейбусне депо — одне з чотирьох в Києві. У ньому - 88 одиниць транспорту, і всі вони повинні виїхати на свої маршрути. В депо їх ретельно готують до виїзду.
"Тролейбуси, які повертаються з маршруту, проходять мийне відділення, дезінфекцію", - зазначив заступник директора тролейбусного депо №1 Сергій Гончаренко.
Дезінфекцію спецрозчином проводять по кілька разів на день.
"Дезінфікуємо хімобробкою для транспорту. Вікна, поручні, двері — все обробляємо, для захисту населення", - розповідає працівниця Катерина, яка вже протягом двох місяців дезенфікує транспорт.
Перед виїздом на маршрут працівники проходять спеціальний інструктаж. В депо запевняють, що забезпечують засобами захисту. У докарантинний час транспорт перевозив 15 - 18 тисяч пасажирів щодня. Під час ослаблення карантину депо працювало на 20% потужності, транспорт возив максимум 3000 пасажирів щодня. Це були окремі категорії працівників: медики, правоохоронці, рятувальники, працівники продуктових магазинів, стратегічних підприємств, без яких повноцінне функціонування міста було б неможливим.
Відомо, що, починаючи з 23 травня вхід до транспорту повинен працювати за звичайною системою — без спеціальних перепусток.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, в Україні відновили пасажирські перевезення, але не скрізь — список регіонів-щасливчиків.
Як повідомляв Знай.uа у Харкові подорожчає проїзд в електричках - на скільки накрутять ціни після карантину.
Знай.uа писав, "Податок на повітря" - українців змусять платити за виліт з аеропорту?