Агентство рекламного креативу Provid створило підрозділ для роботи з блогерами
Агентство рекламного креативу Provid створило підрозділ для роботи з блогерами

Агентство рекламного креативу Provid створило підрозділ для роботи з блогерами

Агентство рекламного креативу Provid створило підрозділ для роботи з блогерами - Фото 1

Рекламне креативне агентство Provid створило департамент маркетингу впливів (Influencer Marketing Department).

Це підрозділ для роботи з інфлюенсерами – блогерами з великою кількістю підписників у You.

Tube, Tik.

Про це йдеться в пресрелізі агентства.

Новий підрозділ очолила Дарія Булатникова.

Вона реалізовувала кампанії з російськими та українськими блогерами: Юрієм Дудем, Валентином Петуховим (Wylsacom), Ксенією Собчак, Олександром Гудковим, Олексієм Дурнєвим, Маргаритою Мурадовою, Машею Тимошенко та іншими.

Це проекти для таких рекламодавців, як L’Oreal, Reckitt Benckiser, Kimberly Clark, Synevo, Electrolux, Barilla, Danone, Essity, онлайн-кінотеатру IVI.

Керівний директор Provid Павло Коваленко пояснив, що агентство вирішило активніше розвивати новий напрям після перших успішних кампаній для Milupa, Grimbergen, Somersby та AXE.

За словами Дарії Булатникової, у планах агентства – розширювати роль інфлюенсерів: розглядати не лише інтеграції та продакт-плейсмент, а й створювати спільні продукти.

«Ми хочемо ризикувати і робити інфлюенсерів обличчями брендів і навіть створювати подкасти», – повідомила вона.

Маркетинг впливів є одним з перспективних напрямків у цифровому маркетингу.

«Робота з людьми, які здатні впливати на бажану аудиторію, може бути не лише цікавою піар-складовою проєкту, а й ефективним інструментом при правильному управлінні», – вважають в агентстві Provid.

Теги за темою
Новини Ринок
Джерело матеріала
loader
loader