Про це розповів Роман Веприцький, в.
члена правління АТ «Укрзалізниця», передає «Магістраль».
АТ «Укрзалізниця» разом з фахівцями Федерації роботодавців України розробить програму оновлення вантажного вагонного парку на найближчі п’ять років.
«На сьогодні парк рухомого складу Укрзалізниці становить майже 85 тис.
од., а його середня зношеність — понад 80%.
У той самий час, середня зношеність приватного парку вантажних вагонів становить понад 50%.
Звісно, ми маємо бути конкурентними, зменшувати відсоток зношеності або, якщо говорити простіше, поступово відновлювати парк власних вантажних вагонів.
Саме для цього „Укрзалізниця“ разом із профільними комітетами розроблятимуть програму оновлення вагонного парку на найближчі п’ять років», — зазначив Веприцький.
За його словами «Укрзалізниця» зацікавлена в постачанні вагонів вітчизняними компаніями, у створенні програми мають брати участь усі профільні комітети.
«Для розробки програми щодо оновлення вагонного парку не лише „Укрзалізниці“, а й України в цілому ми створимо робочу групу, до якої можуть бути залучені всі охочі.
Нам потрібно об'єднати зусилля та виносити наші пропозиції до Міністерства інфраструктури України, адже всі ми зацікавлені в тому, щоб вагони постачали вітчизняні підприємства», — підкреслив в.
члена правління АТ «Укрзалізниця».
Варто додати, що наявний парк вантажних вагонів України — 1729, тис.
од., в т.
АТ «Укрзалізниця» 84,8 тис.
од., інші власники — 88 тис.
од., середній відсоток зносу рухомого складу АТ «Укрзалізниця» — 87,4%, інших власників — 57,1%.
В «Укрзалізниці» зауважують, що потрібний парк для перевезення:.
на рівні 2017 року при обігу 2020 року — 109,6 тис.
на рівні 2017 року при обігу 2019 року — 123,5 тис.
Таким чином, профіцит вагонів складає:.
при першому розрахунку — 63,3 тис.
при другому розрахунку — 49,3 тис.