В умовах кризи основне завдання у відносинах бренду зі споживачем – максимально підтримати споживача й дати відчуття того, що «ми поруч, ми з тобою, ми в одній реальності».
Іванна Найда, генеральна продюсерка нішевих каналів 1+1 media, поділилася досвідом дитячого телеканалу «Плюс.
Плюс», який оперативно відреагував на карантин та зміну стилю життя українських родин.
На початку карантину ми з командою каналу займалися підготовкою масштабної прем’єри, що мала вийти навесні, але карантин вніс свої корективи в життя всіх.
У нас є правило, що ми завжди перебуваємо в одному інформаційному полі з нашими глядачами та є соціально відповідальним бізнесом.
З огляду на це, ми швидко переформатували виробництво на ситуативний проєкт на карантині та організували дистанційну роботу для працівників.
Ми є не просто транслятором якісної анімації для дітей, а тим каналом зв’язку, який є тут і зараз із ними та реагує на ті ж виклики, що й вони.
Коли почалася війна, ми оперативно підготували серію мультфільмів «Це – наше, і це – твоє», про любов до своєї Батьківщини.
У час карантину, коли життя дітей та їхніх сімей кардинально змінилося, ми не могли стояти осторонь.
Ми розуміли, що родини опинилися в іншій реальності.
За допомогою нашого авторитетного психолога Світлани Ройз ми визначили, чим ми можемо бути корисними та які сімейні проблеми можемо допомогти вирішити.
Ми розуміли, що діти проводитимуть більше часу перед телевізором, і підготували такі мультфільми, які б скеровували їх до фізичної активності в офлайні та корисним заняттям під час розваг.
Під час карантину телеканалу вдалося реалізувати декілька дуже важливих проектів.
Плюс» на замовлення МОЗ України та Товариства Червоного Хреста України запустили анімаційний ролик для дітей з порадами, як поводитися під час карантину.
Разом з героями «Плюс.
Плюс» – Трикутею, Квадриком і Кружком – діти дізналися, «як озброїтися проти вірусу» легкими кроками.
У ролику наголошено, що дитина не повинна торкатися обличчя, має рахувати до 30, коли миє руки з милом, тримати дистанцію з людьми, що мають хворий вигляд, не їсти сиру їжу, а лише приготовану дорослими.
І все це стане «геройською суперсилою» у протидії розповсюдженню вірусу.
Рекомендації стали доступні також у формі постера, який можна роздрукувати та повісити, щоб він щодня міг нагадувати дитині важливі поради.
У той час, коли вся комунікація транслювалася в основному для дорослих, діти бачили, що щось не так, що батьки панікують.
Тому ми своїм роликом звернулися саме до них, щоб їх трохи заспокоїти.
Простою мовою пояснили правила поведінки та проблему, що склалася.
Судячи з шаленої кількості переглядів та відгуків, нам це вдалося.
Крім того, у рамках спільного проекту з МОЗ та Червоним Хрестом «Плюс.
Плюс» виготовив мультфільм «Карантин – це не канікули».
Трикутя, Квадрик і Кружко розповідають, що дитина може зробити, щоб провести карантин з користю.
У ролику зібрані «супергеройські» поради для дітей: підтримуй близьких через інтернет або телефоном, знищуй мікроби – допоможи батькам прибрати вдома, щодня дізнавайся щось цікаве та розповідай друзям, вчасно роби домашні завдання, адже бути розумником – це круто, щодня роби зарядку та пий багато води, та наше найулюбленіше – дай батькам можливість трошки відпочити.
Ролики отримали колосальний успіх не лише в ефірі телеканалу, а й у соціальних мережах МОЗ України, Товариства Червоного Хреста України, ЮНІСЕФ, «Плюс.
Плюс», Світлани Ройз, «Освіторії», «Школи супергероїв».
Ролик був розповсюджений і для іноземних дітей та їхніх родин.
Набравши сумарно більше 700 тис.
переглядів та 5,5 тис.
Також «Плюс.
Плюс» разом із дитячим психологом Світланою Ройз розробили та втілили в життя 18 роликів, що допомагають дітям впоратися зі стресом і заспокоїтися через розваги.
Ролики транслюються в ефірі та доступні на Youtube-сторінці каналу.
Коли діти перебувають майже весь час вдома, і їм, і дорослим буває важко щодня вигадувати нові цікаві заняття, рухливі ігри або ж вправи, що допоможуть розслабитися.
Для своїх глядачів ми підготували низку веселих роликів «Супергерої проти нудьги», у яких поділились ідеями, як разом з близькими весело розім’ятися та трошки побешкетувати, провести незвичне творче заняття.
Ми зібрали чимало ідей-підказок для креативних занять вдома на карантині, різноманітні зарядки для тіла та очей, вправи на координацію та покращення настрою.
На додаток до ефіру ми, звичайно, посилили комунікацію в соціальних мережах «Плюс.
Плюс», де підтримали основну лінію ефірної кампанії з підтримки дітей та батьків на карантині, запустивши рубрику #карантинсуперегероїв, у якій давали додаткові поради, як весело і корисно проводити час вдома.
Аудиторія була вдячна, на що вказує зростання кількості підписників під час карантину на третину.
Плюс» на час карантину дозволив використовувати свої мультфільми платформі інтерактивного навчання видавництва «Ранок», що має, в середньому, 150 тисяч переглядів в тиждень.
Окрім наших ініціатив ми підтримали проєкт «Всеукраїнська школа онлайн», що покликаний забезпечити доступ до дистанційної освіти для всіх учнів.
Спершу канал долучився до трансляції уроків для 5-го класу, а з розвитком школи для наймолодших розпочав трансляцію уроків й для 4-го класу.
Також під час карантину канал перейшов на мовлення в HD-якості.
Відтепер діти зможуть дивитися мультфільми найвідоміших світових студій та наші мультфільми власного виробництва в найкращій якості.
Результати карантину для дитячого каналу «Плюс.
Якщо говорити про результати карантину для компанії, то наш канал вів максимально активну ситуативну онлайн- та офлайн-комунікацію бренду через власний продукт із цільовою аудиторією на всіх можливих майданчиках – телебачення, диджитал, OTT-платформи, зовнішня реклама, онлайн-школи, через лідерів думок.
Відбулося посилення позиції бренду каналу як соціально відповідального.
З’явився додатковий національний продукт у сітці каналу.
Відбулося посилення комунікації в секторі GR.
Для нас карантин став ще одним викликом, і ми вкотре переконалися, що якщо ти робиш корисний та якісний для споживача продукт, швидко реагуєш на реальність – це обов’язково принесе позитивний результат.
Без кейсу карантину, я переконана, набагато більше зусиль потрібно було б, щоб досягти зазначених вище результатів.
Останнє опитування, проведене телеканалом, показало, що сьогодні «Плюс.
Плюс» – чи не єдиний з дитячих телеканалів, представлених в Україні, що асоціюється в глядачів з конкретним брендом, героями та чіткою соціальною місією.
Канал з високим рівнем лояльності та довіри до бренду з боку глядачів.
А це – найцінніше.
Ми перестали бути просто «одним з каналів», на якому показують мультики.
Думки, висловлені в рубриці Column, передають виключно погляди самих авторів і можуть не збігатися з позицією редакції «Детектора медіа».
Тексти авторських колонок суб'єктивні та не претендують на всебічне висвітлення теми.