Кабмін планує запровадити в Україні електронні трудові книжки
Кабмін планує запровадити в Україні електронні трудові книжки

Кабмін планує запровадити в Україні електронні трудові книжки

Кабінет міністрів планує запровадити в Україні електронні трудові книжки. Наповнення держреєстру буде продовжуватись протягом п'яти років. Про це заявила міністр соціальної політики Марина Лазебна під час засідання Кабміну, який транслювали в ефірі "112 Україна".

Уряд хоче вести облік трудової діяльності працівників в електронній формі. 

"Друге - ми визначаємо законодавчі підстави для автоматичного призначення пенсії за віком через особистий електронний кабінет особи на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України", - сказала Марина Лазебна. 

Через три місяці після прийняття закону нардепами будуть впроваджені нові соціальні сервіси і умови для того, щоб Пенсійний фонд міг призначати пенсії автоматично. Таким чином держава інформуватиме українців про можливість отримати пенсію та її розмір. 

У держреєстрі загальнообов'язкового державного соцстрахування є відомості про 13 млн працівників. В Україні введуть перехідний період для наповнення реєстру даними, які містяться у трудових книжках. Цей період триватиме п'ять років. Реєстр наповнюватимуть роботодавці та застраховані особи. 

Роботодавець буде зобов'язаний додати відомості до держреєстру та до паперової трудової книги, якщо по це попросить працівник.

Теги за темою
Кабмін
Джерело матеріала
loader
loader