Кабінет міністрів планує запровадити в Україні електронні трудові книжки. Наповнення держреєстру буде продовжуватись протягом п'яти років. Про це заявила міністр соціальної політики Марина Лазебна під час засідання Кабміну, який транслювали в ефірі "112 Україна".
Уряд хоче вести облік трудової діяльності працівників в електронній формі.
"Друге - ми визначаємо законодавчі підстави для автоматичного призначення пенсії за віком через особистий електронний кабінет особи на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України", - сказала Марина Лазебна.
Через три місяці після прийняття закону нардепами будуть впроваджені нові соціальні сервіси і умови для того, щоб Пенсійний фонд міг призначати пенсії автоматично. Таким чином держава інформуватиме українців про можливість отримати пенсію та її розмір.
У держреєстрі загальнообов'язкового державного соцстрахування є відомості про 13 млн працівників. В Україні введуть перехідний період для наповнення реєстру даними, які містяться у трудових книжках. Цей період триватиме п'ять років. Реєстр наповнюватимуть роботодавці та застраховані особи.
Роботодавець буде зобов'язаний додати відомості до держреєстру та до паперової трудової книги, якщо по це попросить працівник.