![ПриватБанк відновив роботу контакт центру після збою](https://thumbor.my.ua/Y15zDhaY_D_DNmL3u-uNqzrd4SE=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fwww.unn.com.ua%2Fuploads%2Fnews%2F2020%2F06%2F04%2F39b60bc2b39965e9a5935fd4d3f3d405426a87d8.jpg)
ПриватБанк відновив роботу контакт центру після збою
КИЇВ. 4 червня. УНН. Контакт центр ПриватБанку відновив свою роботу після аварійної ситуації мережевого обладнання. Про це повідомили УНН у пресслужбі ПриватБанку.
“Відновили контакт центр, відновили вхід у Приват 24. Зараз відновлюються всі дзвінки у Приват 24. Так як і раніше працюють термінали, банкомати і таке інше”, - повідомили в пресслужбі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Fitch погіршило прогнози для восьми українських банків
Зазначається, що проблеми були через аварію мережевого обладнання.
Раніше ПриватБанк повідомив клієнтів про тимчасові незручності з недоступністю авторизації у Приват24 та дзвінків до контакт центру банку. За даними ПриватБанку, наслідки такої аварійної ситуації мали ліквідувати протягом години. Процесинг ПриватБанку, мережа банкоматів та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працює.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)