КИЇВ. 4 червня. УНН. Контакт центр ПриватБанку відновив свою роботу після аварійної ситуації мережевого обладнання. Про це повідомили УНН у пресслужбі ПриватБанку.
“Відновили контакт центр, відновили вхід у Приват 24. Зараз відновлюються всі дзвінки у Приват 24. Так як і раніше працюють термінали, банкомати і таке інше”, - повідомили в пресслужбі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Fitch погіршило прогнози для восьми українських банків
Зазначається, що проблеми були через аварію мережевого обладнання.
Раніше ПриватБанк повідомив клієнтів про тимчасові незручності з недоступністю авторизації у Приват24 та дзвінків до контакт центру банку. За даними ПриватБанку, наслідки такої аварійної ситуації мали ліквідувати протягом години. Процесинг ПриватБанку, мережа банкоматів та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працює.