/https%3A%2F%2Fglavcom.ua%2Fimg%2Farticle%2F6870%2F18_main.jpg)
«Фахівці-брудогенератори, мийте руки і тримайте дистанцію». Кличко дав пораду конкурентам
Київський міський голова Віталій Кличко закликав майбутніх кандидатів в мери Києва та їхні «групи підтримки» не витрачати кошти на розповсюдження брехні і маніпуляцій, а пред’являти свої здобутки та програми.
Про це Кличко заявив під час онлайн-пресконференції.
«Я розумію, що багато політиків вже розпочали виборчу кампанію.
Бачу, наскільки брудною вона буде.
Але, громадяни майбутні кандидати та їх «групи підтримки», не витрачайте грошей на розповсюдження брехні і маніпуляцій! Пред'являйте свої конкретні здобутки та програми.
Бо в мене питали, після деяких «сенсаційних» публікацій у ЗМІ, чи порушую я карантинні обмеження.
Я інколи буваю - проводжу зустрічі чи вечеряю на літніх терасах ресторанів та кафе.
Це так.
І кияни мене можуть там побачити, підійти поспілкуватися», - зазначив Кличко.
Він нагадав, що уряд місяць тому, пом'якшуючи обмеження, дозволив пересування вулицями до 8 осіб.
А на літніх терасах кафе та ресторанів - сидіти в компаніях до 4 осіб.
«Тому, фахівці-брудогенератори, мийте руки і тримайте дистанцію!» - наголосив Кличко.
Як повідомляв «Главком», у Києві 3 червня з'явилися агітаційні білборди нардепа Миколи Тищенка з написом «Створимо місто, де хочеться жити».
Цю рекламу обранець намагався затвердити у президента, але той їх не погодив.
Крім цього, на початку червня у 219 виборчому окрузі, в якому переміг Тищенко, стартувала кампанія з насипки свіжим піском дитячих майданчиків.
Фейсбук-сторінка «Слуга Народу-Тищенко Микола-Округ 219» відзвітувала, що наповнила піском майданчики за 30 адресами.
Як відомо, Микола Тищенко є одним з кандидатів на мери Києва від «Слуги народу».
Раніше соціологія давала Тищенку не більше 8% підтримки.
Водночас місяць тому він зганьбився тим, що його ресторан «Велюр» працював під час карантину.
Брендові годинники, сумки, прикраси і 10 млн готівки.
Скандальний «слуга» Тищенко показав декларацію.

