Як повідомляє прес-служба Міністерства соціальної політики, послуга надаватиметься на веб-порталі електронних послуг ПФУ з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) і дасть змогу надавати допомогу автоматично при досягненні пенсійного віку з урахуванням всіх наявних у Пенсійному фонді даних, заздалегідь поданих майбутніми пенсіонерами.
Для цього необхідно заповнити анкету-заяву, додати скановані копії документів, підписати анкету-заяву за допомогою КЕП і відправити її до територіального органу Пенсійного фонду.
Відзначається, що з початку роботи сервісу автоматичного призначення пенсії анкети-заяви подали 356 майбутніх пенсіонерів.
"Найближчим часом послуга буде доступна і користувачам веб-порталу Пенсійного фонду, які не мають КЕП. Вони зможуть подати всі необхідні документи, авторизувавшись з використанням банківської ідентифікації (BankID)", - йдеться в повідомленні.
Як повідомляв УНІАН, Кабінет міністрів України підтримав законопроект "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі", що пропонує ввести облік трудової діяльності працівника в електронній формі і тим самим узаконити електронну трудову книжку. За словами прем'єр-міністра України Дениса Шмигаля, ухвалення цього законопроекту дасть змогу зробити автоматичним нарахування пенсій.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram