Через пандемію коронавірусу популярні серед українців курорти Туреччини та Єгипту запровадили нові правила. Тепер туристи повинні дотримуватися соціальної дистанції, а їжу в ресторанах частіше подають офіціанти.
Щоправда, елементарних правил поведінки дотримуються далеко не всі мандрівники. Мандрівниця Віра у фейсбуці показала, як туристи поводяться в ресторані на одному з курортів.
До прикладу, на світлинах, опублікованих Вірою, видно, що люди стоять у черзі за їжею, не дотримуючись соціальної дистанції.
Ну і про all inclusive. Тут теж абсолютно нічого не змінилося. І навіть "палажи мнє мяса бєз картошки, я тєбє сказал" – теж за одну вечерю почула тричі. Нагадаю, що в готелі майже самі українці, трохи поляків,
– написала туристка.
Система all inclusive ("все включено"), відома також як "шведський стіл", давно полюбилася українцям. Але під час карантину в закордонних готелях система була змінена, і тепер у ресторанах всі страви подаються персоналом готелю суто за запитом гостя.
Крім того, їжа в курортних ресторанах часто перебуває за склом або за захисною плівкою. Це робиться для того, щоб дотримуватися необхідних під час карантину заходів безпеки, аби знизити ризик зараження туристів COVID-19.