Про це в інтерв'ю НВ Бізнес розповів в. о. голови правління «Укрзалізниці» Іван Юрик.
«Після втрати «Луганськтепловозу», який робив досить непогані дизелі, нам довелося йти на співпрацю з міжнародними партнерами», — сказав він.
«Те, що я чую від наших фахівців і локомотивних бригад, цей локомотив непогано себе зарекомендував. Він набагато ефективніший в споживанні енергоресурсів на одиницю продуктивної роботи», — розповів Юрик.
Найближчі плани
За його словами, компанія планує оновлювати дизельну тягу у кількох паралельних напрямах.
«І модернізація тих, що у нас є, і придбання незначної партії нових дизельних локомотивів. Ми зараз обговорюємо з американськими партнерами (GE, — ред.) додаткову партію до 40 нових дизельних локомотивів. Сподіваюся, що до кінця року підійдемо до підписання», — сказав глава компанії.
Він додав, що УЗ розпочала процес закупівлі нових електротягів: до 200 одиниць різних типів електротяги.
«Зараз проводимо відкритий конкурс. Сподіваюся, що до кінця року вже буде відповідь, хто буде нашим партнером з будівництва і придбання цих локомотивів. Завдання наше та уряду — це великий відсоток локалізації, щоб ми запустили економіку всередині країни», — додав Юрик.
Хронологія подій
- У 2018 році УЗ уклала договір з GE та "Укрексімбанком" на поставку 30 тепловозів виробництва GE на умовах фінансового лізингу. Локалізація останньої партії з них була завершена в березні 2019.
- У грудні 2019 року Міністерство інфраструктури підписало меморандум на придбання 40 теплотягів американської компанії General Electric.
- «Укрзалізниця» у квітні-травні 2020 року почала катастрофічно втрачати доходи від вантажних перевезень. Доходи від перевезень вантажів в травні впали на третину, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. При цьому навантаження в травні було вищим ніж місяцем раніше.
- У цей же період «Укрзалізниця» повідомила про плани введення чотириденного робочого дня для збереження робочих місць залізничників. На такий крок компанія змушена була піти через падіння доходів.
- У червні 2020 року Наглядова рада "Укрзалізниці" відсторонила від виконання повноважень в.о. члена правління, відповідального за вантажні перевезення, Романа Веприцького.
- 3 липня 2020 року Кабінет міністрів України вніс зміни до складу правління АТ «Укрзалізниця», призначивши Івана Синякова в. о. члена правління.
- Втрати «Укрзалізниці» через карантин за підсумками першого кварталу становили 7 мільярдів гривень, за підсумками 2020 року вони можуть скласти близько 16 мільярдів гривень.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram