/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Ffd5f7921469624989dd3ec028daaf5ed.jpg)
Пальчевський замовив у соціологічної служби "Інтер-акція" свій мерський рейтинг - блогер
Про це у фейсбуці написав блогер Сергій Наумович.
"Схоже, що слідом за білбордами і лайтбоксами Пальчевський "освоює" і рейтинги)) Якась соціологічна служба "Інтер-акція" намалювала йому 22,7% електоральної підтримки)) (див. скріншот) Реально смішно) Написане на коліні опитування замовники пішов ЗМІ із сенсаційними заголовками "Пальчевський наздогнав Кличка", включилася ФБ-реклама", — пише блогер.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F1594d9ade0d851a6ae7c0bd3165bb485.jpg)
За даними telegram-каналу Тінь на тин, рейтинг обійшовся Пальчевському в 25 тис. доларів.
У той же час у свіжому соцопитуванні Центру Разумкова у Пальчевського всього 9%, а не 22%.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F7359cd67cf8fcc19bd2b4469a652dafd.png)
"Центр Разумкова представлення не потребує, а от на сайті "Інтер-акції" в розділі "НОВИНИ" з осені минулого року маємо новини ТІЛЬКИ про те, як "Пальчевський наздоганяє Кличка")) А-ха-хаааа) А в розділі "СПІВПРАЦЯ" вони про себе пишуть, що є не соціологічною службою, а "Ми – правильні лобісти!". Ретельніше треба, хлопці, як казав класик", — пише Наумович.
Пальчевський проводить чи не найбільшу масовану і агресивну передвиборчу агітацію. У цьому зв'язку блогер згадав, як в березні-квітні, у період паніки навколо коронавірусу, що належить Пальчевському клініка продавала тести по 500 євро: "Тепер може собі дозволити будь-яку передвиборчу кампанію. Так що чекаємо в найближчому майбутньому цифри в районі 146% підтримки))".

