У Києві активісти вимагали від АМКУ розслідувати змову в "Укравтодорі" і запросили керівництво комітету пройти поліграф
У Києві активісти вимагали від АМКУ розслідувати змову в "Укравтодорі" і запросили керівництво комітету пройти поліграф

У Києві активісти вимагали від АМКУ розслідувати змову в "Укравтодорі" і запросили керівництво комітету пройти поліграф

У Києві біля стін Антимонопольного комітету України (АМКУ) 31 липня відбулася акція за участю восьми громадських організацій з різних регіонів країни проти картельної змови в "Укравтодорі" і монополізації дорожніх робіт.

Як передає NBN, у мітингу взяли участь представники восьми громадських організацій з різних куточків країни, масова акція зібрала до 500 демонстрантів. Активісти принесли з собою Національні прапори, плакати і банери із закликом до АМКУ терміново зупинити зловживання в "Укравтодорі" при оголошенні та проведенні дорожніх тендерів, які, за дуже дивним збігом обставин, виграють тільки "обрані" компанії. Також Учасники пікету привезли до Комітету мобільний детектор брехні і закликали керівництво АМКУ перевіритися на поліграфі.

"Ми вважаємо, що 80% ринку сьогодні монополізовано п'ятьма компаніями. Це, зокрема, "Онур", це" Маністраль-південь", і ще 3 підприємства. За змовою "Укравтодору" з АМКУ бенефіціари цих компаній є бенефіціарами і в Національній асоціації дорожників. Це є конфліктом інтересів з точки зору букви закону-адже там пов'язані особи, проти яких зараз відкрито кілька кримінальних справ... також відкрита справи в ДБР, НАБУ, прокуратурі та СБУ стосовно змови, яка допомагає п'яти компаніям забирати майже 80% ринку. А це-Вбивча ситуація для середнього та малого бізнесу", - заявив лідер ГО" Антирейдерський комітет", ініціатор створення мобільного поліграфа Яків Осташ.

Як нагадав журналістам лідер ГО "держава майбутнього" Сергій Здоміщук, минулого тижня громадські діячі пікетували "Укравтодор", вимагаючи негайно зупинити змову, а главу дорожньої компанії Олександра Кубракова теж запрошували пройти мобільний детектор брехні. Однак ніякої реакції від "Укравтодору "поки не послідувало, тому даному чиновнику можуть присвоїти так звану" чорну мітку " – якусь люстраційно-антикорупційне звання, яке означає, що ця людина не повинна займати очолюваний пост через дискредитацію та участь в"схемах". Також, як розповів Здомищук, поки не послідувало жодної відповіді з боку Банкової. 

У свою чергу голова правління ГО" Лава " Сергій Кириченко (м.Запоріжжя)додав, що в результаті схем у дорожній сфері вартість дорожніх робіт в Україні в рази перевищує кошторис будівництва доріг у розвинених країнах.

Зазначимо, зібрані факти зловживань і схем в "Укравтодорі" громадські діячі передали керівнику апарату АМКУ Юрію Литвину. Той пообіцяв передати всі вимоги активістів (в тому числі і заклик до голови Комітету публічно перевіритися на мобільному поліграфі) і зібрані докази картельної змови.

Коментуючи пересувний детектор брехні, Яків Осташ уточнив журналістам, що мобільна прозора кабінка з поліграфом пройшла перевірку експертів і отримала сертифікат відповідності, завірений підписами і печаткою: "Ми будували його два роки, щоб він підходив за всіма технічними нормами, які перед нами поставила Всеукраїнська асоціація поліграфологів і ряд фахівців, які розуміють, як все повинно бути влаштовано".

112.ua

У Києві активісти вимагали від АМКУ розслідувати змову в "Укравтодорі" і запросили керівництво комітету пройти поліграф

 11:53 01.08.2020 

У Києві біля стін Антимонопольного комітету України (АМКУ) 31 липня відбулася акція за участю восьми громадських організацій з різних регіонів країни проти картельної змови в "Укравтодорі" і монополізації дорожніх робіт.

Як передає NBN, у мітингу взяли участь представники восьми громадських організацій з різних куточків країни, масова акція зібрала до 500 демонстрантів. Активісти принесли з собою Національні прапори, плакати і банери із закликом до АМКУ терміново зупинити зловживання в "Укравтодорі" при оголошенні та проведенні дорожніх тендерів, які, за дуже дивним збігом обставин, виграють тільки "обрані" компанії. Також Учасники пікету привезли до Комітету мобільний детектор брехні і закликали керівництво АМКУ перевіритися на поліграфі.

"Ми вважаємо, що 80% ринку сьогодні монополізовано п'ятьма компаніями. Це, зокрема, "Онур", це" Маністраль-південь", і ще 3 підприємства. За змовою "Укравтодору" з АМКУ бенефіціари цих компаній є бенефіціарами і в Національній асоціації дорожників. Це є конфліктом інтересів з точки зору букви закону-адже там пов'язані особи, проти яких зараз відкрито кілька кримінальних справ... також відкрита справи в ДБР, НАБУ, прокуратурі та СБУ стосовно змови, яка допомагає п'яти компаніям забирати майже 80% ринку. А це-Вбивча ситуація для середнього та малого бізнесу", - заявив лідер ГО" Антирейдерський комітет", ініціатор створення мобільного поліграфа Яків Осташ.

Як нагадав журналістам лідер ГО "держава майбутнього" Сергій Здоміщук, минулого тижня громадські діячі пікетували "Укравтодор", вимагаючи негайно зупинити змову, а главу дорожньої компанії Олександра Кубракова теж запрошували пройти мобільний детектор брехні. Однак ніякої реакції від "Укравтодору "поки не послідувало, тому даному чиновнику можуть присвоїти так звану" чорну мітку " – якусь люстраційно-антикорупційне звання, яке означає, що ця людина не повинна займати очолюваний пост через дискредитацію та участь в"схемах". Також, як розповів Здомищук, поки не послідувало жодної відповіді з боку Банкової. 

У свою чергу голова правління ГО" Лава " Сергій Кириченко (м.Запоріжжя)додав, що в результаті схем у дорожній сфері вартість дорожніх робіт в Україні в рази перевищує кошторис будівництва доріг у розвинених країнах.

Зазначимо, зібрані факти зловживань і схем в "Укравтодорі" громадські діячі передали керівнику апарату АМКУ Юрію Литвину. Той пообіцяв передати всі вимоги активістів (в тому числі і заклик до голови Комітету публічно перевіритися на мобільному поліграфі) і зібрані докази картельної змови.

Коментуючи пересувний детектор брехні, Яків Осташ уточнив журналістам, що мобільна прозора кабінка з поліграфом пройшла перевірку експертів і отримала сертифікат відповідності, завірений підписами і печаткою: "Ми будували його два роки, щоб він підходив за всіма технічними нормами, які перед нами поставила Всеукраїнська асоціація поліграфологів і ряд фахівців, які розуміють, як все повинно бути влаштовано".

112.ua
#АМКУ #Укравтодор #"Укравтодор"
Джерело: 112.ua
Теги за темою
Укравтодор АМКУ
Джерело матеріала
loader
loader