/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fea11eb802865aeb6d5fc01cbd3730e1a.jpg)
Інстаграм запустив конкурента TikTok під назвою Reels
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Ff4d445278ad54098bb819647c7831be8.jpg)
Команда соціальної мережі Instagram, що належить корпорації Facebook, оголосила про міжнародний запуск сервісу під назвою Reels, покликаного скласти конкуренцію популярному TikTok.
Про запуск нового сервісу повідомили в прес-службі соцмережі Instagram.
Щоб скористатися новим функціоналом, необхіднооновити програму. Після цього в нижній частині екрану з'явиться кнопка Reels. Натиснувши на неї, можна створювати 15-секундні відеокліпи, накладати аудіо і додавати креативні ефекти. Якщо у користувача аккаунт загальнодоступний, то відео будуть доступні не тільки для його підписників, а й для всіх зареєстрованих в соцмережі людей.
Як повідомляв УНІАН, Facebook і Instagram заборонили рекламу медичних масок. Рішення прийнято, щоб запобігти використанню в корисливих цілях панічних настроїв навколо ситуації з коронавірусом.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

