АМКУ оштрафувало Укрзалізницю на 18,2 млн гривень через рішення Директора департаменту комерційної роботи Укрзалізниця Андрія Мірошнікова
АМКУ оштрафувало Укрзалізницю на 18,2 млн гривень через рішення Директора департаменту комерційної роботи Укрзалізниця Андрія Мірошнікова

АМКУ оштрафувало Укрзалізницю на 18,2 млн гривень через рішення Директора департаменту комерційної роботи Укрзалізниця Андрія Мірошнікова

Рішення щодо оплати додаткових послугу з подачі вагонів на малодіяльні станції, через яке минулого тижня Антимонопольний комітет України наклав штраф у розмірі 18,282 млн. грн на АТ «Укрзалізниця», були прийнято Директором департаменту комерційної роботи Укрзалізниця Андрієм Мірошніковим

Як повідомляє джерело в Укрзалізниці, два роки тому колишній операційний директор "Укрзалізниці" Вячеслав Єрьомін та Директор департаменту комерційної роботи Андрій Мірошніков ініціювали виділення з мережі вантажної інфраструктури Укрзалізниці перелік так званих «малодіяльних» станцій для «оптимізації» експлуатаційного та фінансового навантаження на залізницю за рахунок середнього та малого бізнесу.

«Суть цього «покращення» полягала в обмеженні близько 300 вантажних станцій, що більше 15% від загальної мережі АТ «Укрзалізниця», в сталому забезпеченні рухомим складом для здійснення навантаження та вивезення продукції, через так звану низьку ефективність в загальному балансі УЗ», - зазначає джерело.

Це рішення призвело до примусового зобов’язання вантажовідправників концентрувати свої вантажі на так званих «опорних» станціях або додатково платити Укрзалізниці за направлення порожніх вагонів для тих, хто фізично не в змозі це зробити. Відповідно, відбулась переорієнтація власників елеваторів, що розташовані в орбіті «малодіяльних» станцій, на автомобільний транспорт.

Нагадаємо, Антимонопольний комітет наклав штраф у розмірі 18 млн грн на АТ «Укрзалізниця», адже вважає додаткову послугу з подачі вагонів на малодіяльні станції необґрунтованою. Про це повідомили у прес-службі АМКУ у четвер, 6 серпня. При введенні такої послуги, її вартість становила 170,38 грн без ПДВ (204,46 грн з ПДВ) за 1 вагон / 1 кілометр і в подальшому зростала. Оскільки такі дії АТ «Укрзалізниця» містили ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, Комітет розпочав розгляд справи.

Джерело матеріала
loader
loader