Провайдер «Воля» оновила логотип та змінила бренд-позиціонування.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
«У компанії вже був сильний логотип - метелик, який зараз оновився.
Важливо було зберегти спадкоємність, впізнавану форму і кольори.
Для цього ми зробили їх більш сучасними», - Роман Гавриш, СЕО маркетинг агентства Aimbulance.
Написання Volia було змінено на латинське.
На думку компанії, новий логотип Volia і його образ передають відчуття легкості і простоти.
Оновлена логомарка має демонструвати динаміку, інтерактивність, простоту і відкритість світу.
«Як дружелюбний провайдер, Volia показує аудиторії, наскільки круто бути дружнім до всього - це нова філософія взаємин, цінностей.
Іноді, ми так звикаємо до чогось, що не помічаємо змін.
У комунікації Volia показує, що варто помічати більше позитивного навколо себе і тоді зрозумієш, наскільки все стає краще.
Подивіться на світ інакше разом з Воля - це основне повідомлення», - Антон Дзюбенко, СЕО компанії Volia.