«Воля» змінила бренд-позиціонування
«Воля» змінила бренд-позиціонування

«Воля» змінила бренд-позиціонування

Провайдер «Воля» оновила логотип та змінила бренд-позиціонування.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

«У компанії вже був сильний логотип - метелик, який зараз оновився.

Важливо було зберегти спадкоємність, впізнавану форму і кольори.

Для цього ми зробили їх більш сучасними», - Роман Гавриш, СЕО маркетинг агентства Aimbulance.

Написання Volia було змінено на латинське.

На думку компанії, новий логотип Volia і його образ передають відчуття легкості і простоти.

Оновлена ​​логомарка має демонструвати динаміку, інтерактивність, простоту і відкритість світу.

«Як дружелюбний провайдер, Volia показує аудиторії, наскільки круто бути дружнім до всього - це нова філософія взаємин, цінностей.

Іноді, ми так звикаємо до чогось, що не помічаємо змін.

У комунікації Volia показує, що варто помічати більше позитивного навколо себе і тоді зрозумієш, наскільки все стає краще.

Подивіться на світ інакше разом з Воля - це основне повідомлення», - Антон Дзюбенко, СЕО компанії Volia.

Теги по теме
Новости Рынок
Источник материала
loader
loader