Про це заявив Володимир Жмак, передає biz.
«Я хочу, щоб „Укрзалізниця“ займалась в першу чергу профільним бізнесом — це рухомий склад: локомотиви, вагони, інфраструктура, і диспетчеризація, тобто організація руху.
Усе інше стосується діяльності „Укрзалізниці“ опосередковано», — розповідає Жмак.
Новий голова «Укрзалізниці» має намір виділити в компанії чотири вертикально-інтегровані бізнес-одиниці, з відокремленими балансами, які здатні порахувати свої прибутки і збитки: це вантажні перевезення, пасажирські перевезення, інфраструктура, і новація — окремо вивести контейнерні перевезення.
«Контейнерні перевезення зараз знаходяться в складі вантажних перевезень, але це в принципі це окремий вид бізнесу.
Згодом ці вертикально інтегровані одиниці мають перетворитися на окремі компанії у складі холдингу „Укрзалізниці“.
Для цього вони повинні мати все для здійснення своєї діяльності.
У керівника вантажних перевезень повинні бути і локомотиви, і вагони», — пояснив очільник компанії.
Крім цього, він має намір боротися з корупцією та знищувати передумови для її виникнення.
«Зараз, наприклад, одна з перших задач, яку я хочу вирішити — розподілення локомотивів, тому що є великий дефіцит.
Не буде дефіциту локомотивів — не буде корупції в цьому напрямку», — наголошує Володимир Жмак.
Також очільник планує ще одне наведення порядку в закупівлях.
«Замовник закупівлі супроводжує її та відповідає за неї.
Далі — онлайн-трекінг замовлення.
Тобто, якщо я замовив колісні пари, то через чіткий проміжок часу вони мають бути на поїздах, а не лежати на складі.
Це має бути автоматизована система, яка працює автономно», — зауважує голова «Укрзалізниці».
Крім цього, керівник планує автоматизацію і оцифрування всього, що можна, починаючи від документообігу, диспетчеризації руху і т.
«І остання немаловажлива річ — це мотивація.
Я хочу запровадити зрозумілу для всіх систему оплати праці та мотивації співробітників.
Хочу впровадити систему EVA (Economic value added).
Це найбільш справедлива система для такої компанії як „Укрзалізниця“», — підсумував Володимир Жмак.