Нові вимоги до реклами банківських депозитів і кредитів почали діяти
Нові вимоги до реклами банківських депозитів і кредитів почали діяти

Нові вимоги до реклами банківських депозитів і кредитів почали діяти

Нові вимоги до реклами банківських депозитів і кредитів почали діяти - Фото 1

З 1 вересня 2020 року набувають чинності вимоги Національного банку України до розкриття банками вичерпної інформації про послуги та їхню повну вартість для клієнтів.

Відтепер у рекламі банків має бути подана правдива та актуальна інформація про умови депозитів та споживчих кредитів.

Про це повідомляє пресслужба Нацбанку.

Зокрема, мова йде про вартість, повні витрати клієнта, включені додаткові послуги, спосіб оплати, санкції у випадку невиконання клієнтом умов тощо.

У рекламі обов’язково повинні бути вказані основні характеристики послуги:.

для кредиту – реальна річна процентна ставка, максимальна сума кредиту та його строк;.

для депозиту – річна процентна ставка, строк вкладу, валюта та мінімальна сума.

Ці вимоги стосуються телевізійної реклами, радіореклами, реклами на білбордах та на інтернет-банерах.

Однак вони розповсюджуються тільки на рекламу конкретних продуктів або послуг для громадян, але не на рекламу послуг для бізнесу та фізичних осіб-підприємців.

А також не застосовуються до іміджевої та категорійної реклами банків.

Також усі банки повинні надавати повну інформацію про споживчі кредити та депозити для громадян на вебсайті в єдиному уніфікованому форматі.

Щоб контролювати дотримання цих вимог, Нацбанк здійснюватиме щоденний моніторинг реклами та вебсайтів банків.

За порушення прав споживачів передбачено штрафні санкції від 300 до 800 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 5100 грн до 13600 грн) за кожне порушення (за Законом України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг»).

«Відносини банку з клієнтом мають бути максимально прозорими, а умови банківських послуг – простими та зрозумілими для споживача.

Від цього виграють усі.

Клієнт зможе легко порівняти умови різних фінустанов, а банки здобудуть лояльність споживачів та зменшать ризики невиконання умов договорів.

Спільно з банками ми забезпечимо прозорість фінансових послуг та орієнтованість на клієнта», – переконана начальниця Управління захисту прав споживачів фінансових послуг Національного банку Ольга Лобайчук.

Теги за темою
Новини Нацбанк Банк Ринок
Джерело матеріала
loader
loader