Непрозорість та корупційні схеми: депутат пояснив, чому Київрада не підтримали зміни до бюджету столиці
Непрозорість та корупційні схеми: депутат пояснив, чому Київрада не підтримали зміни до бюджету столиці

Непрозорість та корупційні схеми: депутат пояснив, чому Київрада не підтримали зміни до бюджету столиці

Депутат прокоментував голосування щодо змін до бюджету Києва / УНІАН
Депутат прокоментував голосування щодо змін до бюджету Києва / УНІАН

Депутати Київради не підтримали зміни до бюджету міста, оскільки ті непрозорі і мають ознаки корупційних схем – вважає депутат Київської міськради Сергій Гусовський, який балотуватиметься на посаду міського голови Києва.

Депутат переконаний, що під приводом виплати заробітної плати працівникам Київпастрансу та метрополітену, столичні чиновники намагаються дофінансувати темні оборутки. Про це він написав на свої сторінці у Facebook:

«Під вибори влада хоче прискорити ремонти 300 об’єктів, потрібні кредити. Ці позики на 1.5 млрд грн мають піти у спецфонд Києва. Депутати такий кредит не погоджують. Бо куди йдуть гроші зі спецфонду?

  • Реконструкція та будівництво трамвайної лінії від вул. Гната Юри до ЗАТ «Кисневий завод». Тендери дивним чином виграють структури, пов’язані із керманичами «Київпастрансу».
  • Велодоріжка від Поштової площі до моста Патона, 5 км за 184 млн грн.
  • Подільсько-Воскресенський мостовий перехід, вічне будівництво, яке віддали взагалі без тендера. Це абсолютно непрозоро та має ознаки корупційних схем і дофінансування темних оборудок», - наголосив Сергій Гусовський.

Він також звернув увагу на скорочення видатків для лікарень задля збільшення виплат для зоопарку та парку у центрі столиці.

«Для мене незрозуміло, чому місцева влада вирішила збільшити фінансування на ремонт зоопарку та скоротити видатки на реконструкцію туберкульозної лікарні. Збільшити видатки на парк біля скляного мосту і зменшити фінансування лікарні на Троєщині. Тому абсолютно очевидно, що депутати не підтримали такі зміни до бюджету», - наголосив депутат Київради.

«А влада, якщо насправді піклується про комунальників, то замість того, щоб маніпулювати виборцем і спекулювати на чутливих питаннях виплати зарплати комунальникам,  могла б оформити це питання окремим рішенням. А прикривати це все зарплатою комунальників – як мінімум ницо», - підкреслив Сергій Гусовський.

Ситуація навколо Подільського моста

  • Будівництво моста почалося в 1993 році, але неодноразово зупинялося через нестачу фінансування. Проектна пропускна спроможність нового Подільсько-Воскресенського мостового переходу становитиме 60 тисяч авто на добу.
  • Мер Києва Віталій Кличко заявив про плани в кінці 2020 року відкрити автомобільну частину мостового переходу.
  • 7 серпня Кличко повідомив, що з будівельного майданчика Подільсько-Воскресенського моста в Києві зловмисники вивезли 12 нових вант.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Автор: УНІАН

Джерело матеріала
loader
loader