Політики за місяць витратили пів мільйона доларів на рекламу в Facebook
Політики за місяць витратили пів мільйона доларів на рекламу в Facebook

Політики за місяць витратили пів мільйона доларів на рекламу в Facebook

Українські політики та партії у серпні витратили на рекламу у соцмережах до $576 тис. Протягом місяця політичний контент рекламувався на 2 139 сторінках.За даними "ОПОРИ", десять найбільших рекламодавців сплатили $98 тис. за трансляцію 1 356 дописів політичного змісту.Вперше за 2020-й у топ-десятці найбільших рекламодавців місяця – шість політпартій.Найбільшим рекламодавцем є партія "За майбутнє" – $22,5 тис.Другою за активністю йде "Слуга народу" – $11,6. Вартість одного оголошення – здебільшого до 100 доларів.Партія "Наш край" інвестувала в агітацію у соцмережах $10,4 тис. Скільки ж за політрекламу заплатила "Перемога Пальчевського"."Издание "Лица"(сторінка дніпропетровської інтернет-газети "Лица", - Gazeta.ua) придбала рекламу за $8 тис.Партія "Пропозиція" витратила $7,7 тис.Сторінка "Polit Online" – $7,3 тис.Кандидатка на посаду мера Києва від "Слуги народу" Ірина Верещук заплатила за політичне промо $7,2 тис.Партія "Голос" витратила $6,6 тис.Закриває рейтинг політрекламодавців експрем'єр Володимир Гройсман, який інвестував у рекламу $6,3 тис.Загалом у серпні українські політики й партії у Facebook та Instagram розмістили майже вдвічі більше рекламних оголошень політичного характеру, ніж за попередній місяць – майже 21 тисячу дописів.Вісім партій можуть потрапити до Київради наступного скликання. Лідером є партія "УДАР", за неї готові віддати голос 28,6% опитуваних. На 2-му місці "ЄС" - 14%, "Слуга народу" - 10,7%, "Перемога Пальчевського" - 6,9%; "Опозиційна платформа - За життя" - 6,8%; "Голос" - 6,5%; "Батьківщина" - 6,4%; "Сила і честь" - 5,5%.

Джерело матеріала
Згадувані персони
loader
loader