/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F1825ccc300ed5988bf5ae805165f46e9.jpg)
14 вересня – дискусія «Сила креативу. Як побудувати стійку екосистему аудіовізуального бізнесу в Україні»
У межах Kyiv Media Week Global Marathon 14 вересня, з 10:05 до 11:10, відбудеться національна секція «Сила креативу.
Як побудувати стійку екосистему аудіовізуального бізнесу в Україні», яка буде присвячено аналітичному огляду української медіа індустрії у ключових подіях, кейсах та цифрах.
«Темою обговорення стане об’єднання гравців медіаіндустрії спільною стратегією розвитку та розбудова ефективної екосистеми галузі на національному рівні, аби Україна зайняла впевнені позиції на міжнародному ринку», – йдеться в повідомленні.
У панельній дискусії візьмуть участь:.
Олександр Ткаченко, міністр культури та інформаційної політики України,.
Вікторія Ярмощук, CEO FILM.
UA Group;.
Євгеній Бондаренко, директор холдингу «Медіа Група Україна»;.
Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку Megogo;.
модеруватиме дискусію Анастасія Рахманіна, головна редакторка Media Business Reports (MBR).
Спікери спробують окреслити всі складові, необхідні для формування ефективної бізнес-системи в українській індустрії контенту, а також знайти відповіді на питання: «Чому ж іще зарано говорити про сталий розвиток аудіовізуальної індустрії в Україні, навіть поза обмеженнями, впровадженими для боротьби з COVID-19? Як наша країна може стати надійним гравцем на світовій індустріальній мапі?».
Реєстрація за посиланням, захід проходитиме в онлайн-форматі.
Участь – безкоштовна.

