УПЛ-ТБ має з'явитись до 2021 року, щоб змагатися за трансляцію футбольних матчів у 2022-2023 роках
УПЛ-ТБ має з'явитись до 2021 року, щоб змагатися за трансляцію футбольних матчів у 2022-2023 роках

УПЛ-ТБ має з'явитись до 2021 року, щоб змагатися за трансляцію футбольних матчів у 2022-2023 роках

УПЛ-ТБ має з'явитись до 2021 року, щоб змагатися за трансляцію футбольних матчів у 2022-2023 роках - Фото 1

Телебачення Української футбольної прем'єр-ліги (УПЛ-ТБ) має з'явитись до 2021 року, щоб підготуватись до тендера на право трансляції матчів чемпіонату України з футболу сезону 2022-2023 років, Про це в інтерв'ю агентству «Інтерфакс-Україна» розповів директор зі стратегічного розвитку та комунікацій ФК «Шахтар», член робочої групи зі створення УПЛ-ТБ Юрій Свиридов.

«Рік тому був тендер, і права на трансляцію матчів УПЛ було продано "Медіа групі Україна".

Цей контракт діє три роки.

Тому завдання майбутнього УПЛ-ТБ - максимально готуватися до наступного циклу продажу.

Буде тендер на сезон 2022-2023 років, тому за рік, у 2021 році, вже необхідно буде починати підготовку до тендера.

І до цього моменту вже має існувати УПЛ-ТБ як компанія, яка може претендувати на частину телевізійних прав», - розповів Свиридов.

За його словами, на момент тендера телеканал УПЛ-ТБ має бути впізнаваним, водночас це не має бути канал лише кількох матчів.

«Йдеться про те, щоб створювати додаткові продукти про кожен клуб, якісь візитки, сюжети рівною мірою про кожен клуб, які робили б промоцію їх усіх.

Це буде канал про всі клуби УПЛ.

Крім того, буде можливість показувати архівні матчі, транслювати поєдинки Першої ліги, ігри молодіжних команд, цікаві футзальні ігри, жіночу лігу.

Можливості відкриваються цікаві», - пояснив член робочої групи зі створення каналу.

Наразі вирішуються операційні підготовчі питання: бізнес-модель, опис продукту, клієнта, канали дистрибуції, вартість, потенційне охоплення ринку, як оцінюватиметься конкуренція з іншими каналами, організаційна структура самого каналу, на яких умовах обирається керівник каналу, за яких умов його змінюють тощо.

Через місяць у робочій групі представники клубів презентують опції, з яких можна обирати варіанти, а ще за місяць мають остаточно затвердити від одного до трьох варіантів із різних питань.

Потім, як розповідає Свиридов, підготовлений пакет документів буде направлено в клуби УПЛ на розгляд.

Орієнтовно в середині листопада 2020 мають відбутися загальні збори клубів УПЛ, на яких має бути прийнято один із варіантів, і після цього вже розпочнеться безпосередньо робота над створенням телеканалу.

Свиридов також вважає, що необхідно збільшувати вдвічі вартість ТВ-прав на матчі УПЛ, яка наразі становить $6 млн.

Паралельно з ідеєю створення УПЛ-ТБ є ідея створення «УПЛ-ТБ Інтернешнл» для вболівальників в інших країнах.

Про плани української футбольної Прем’єр-ліги запустити власний футбольний канал або ОТТ-платформу стало відомо 9 вересня.

Телеканал Shakhtar TV розпочав тестове мовлення 15 квітня.

Теги за темою
Новини Спорт Ринок
Джерело матеріала
loader
loader