Громада села Нові Біляри на Одещині вимагає взяти під контроль ситуацію з безпекою в порту Южний. Місцева влада підтримала їхню ініціативу. Актив має намір звернутися до президента країни і в РНБО, якщо чиновники не наведуть порядок з безпекою, повідомляють "Українські новини".
Після вибухів на складах в Бейруті 4 серпня громадськість звернула увагу на численні склади з аміаком, який без дотримання правил лежить на складах в Україні. Після найширшого медійного резонансу начальник адміністрації порту "Південний" Максим Широков прибрав зі складів порту селітру, але разом з цим запустив на роботи з безпеки в порту непридатний буксир "Витязь". Це безпосередньо наражає на небезпеку як портові підприємства, так і прилеглі населені пункти. Про це йдеться в колективному зверненні жителів села Нові Біляри.
Представники місцевої громади звертають увагу в. о. голови АМПУ Олександра Голодницького - прямого начальника Максима Широкова, голові Одеської облради Сергія Паращенко та інших посадових осіб на те, наскільки небезпечна ситуація склалася в порту з безпекою та обслуговуванням суден – газовозів, хімовозів і танкерів після призначення Широкова відповідальним за безпеку буксира "Витязь" - непридатного для таких робіт судна. У зверненні йдеться, що це безпосередньо може нести небезпеку як порту і його працівникам, так і оточуючим його населеним пунктам. У зв'язку з цим підписанти звернення вимагають провести службове розслідування і вжиття всіх заходів для забезпечення безпеки порту і населених пунктів. У разі ж відсутності реакції жителі села збираються звертатися до президента, в РНБО, КМУ і клієнтам ОПЗ.
Звернення вже розглянули на засіданні виконкому Новобелярської сільради, підтримали його і зобов'язали сільського голову контролювати виконання рішення.
Жителі населених пунктів, що оточують порт "Південний", чекають рішення глави АМПУ Олександра Голодницького, і від цього залежатимуть їхні подальші дії.
Нагадаємо, що після трагедії в Бейруті у порту Південний просто неба виявили 10 тисяч тонн аміачної селітри, які зберігалися неналежним чином. Під тиском громадськості
8 вересня керівник Южненської філії Адміністрації морських портів України Максим Широков підписав дозвіл на роботу із забезпечення пожежної безпеки в порту для буксира "Витязь", який у серпні був визнаний непридатним для виконання робіт профільною комісією, повідомляє Delo.UA.
Скандальності ситуації додає і участь компанії Аксон Шиппінг - об'єкт багатьох журналістських розслідувань. Вона афілійована з сім'єю Назаренко, якою керують син і батько. Назаренко-старший раніше керував ОПЗ, а тепер намагається надавати колишньому роботодавцю послуги з буксирування.
Аксон Шиппінг за безцінь взяв в оренду "Витязь" у державного порту Усть-Дунайський, де він експлуатувався більше 30 років. Навіть візуально буксир виглядає непридатним для звичайної швартовки, не кажучи вже про забезпечення пожежної безпеки. Про це ж свідчать і висновки комісії Адміністрації морських портів України. В офіційному звіті зазначено, що на судні виявлено грубі порушення як навичок екіпажу, так і технічного стану буксира. Крім того, комісія встановила, що потужність "Витязя" — всього лише 2500 ЛЗ, тоді як мінімальна потужність для обслуговування газовозів і хімовозів повинна становити 3800 ЛЗ. За підсумком перевірки "Витязя" комісія не рекомендувала його до використання для обслуговування газовозів і хімовозів.
Однак 8 вересня начальник адміністрації порту "Південний" Максим Широков підписав документ, який дає дозвіл на роботу "Витязю". Документом зазначено "визначити з дати підписання цього розпорядження буксир "Витязь"(ІМВ 8724121) ТОВ" Аксон Шипінг "судном безпеки (забезпечення) безпечної стоянки суден-газовозів і хімовозів біля причалів №3,4 АМП "Південний".
Рішення чиновника викликало скандал, і ЗМІ, розслідуючи мотивацію Максима Широкова, зазначити на існування "тіньового кабінету" групи чиновників і політиків: Юрія Киселя, голови Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури, та Бориса Козиря, народного депутата Верховної Ради минулого скликання, а також колишнім (2013-2014) помічником міністра інфраструктури. Також в схемі бере участь і Олексій Кошин - екс-співробітник СБУ і заступник голови АМПУ.
Використання "Витязя" призвело до такого суспільного резонансу, який вимагає включення у вирішення проблеми не тільки місцевих чиновників, а й вищих органів влади.
Жителі Одещини вимагають від влади навести порядок з безпекою в порту "Південний"
19:01 19.09.2020
Громада села Нові Біляри на Одещині вимагає взяти під контроль ситуацію з безпекою в порту Южний. Місцева влада підтримала їхню ініціативу. Актив має намір звернутися до президента країни і в РНБО, якщо чиновники не наведуть порядок з безпекою, повідомляють "Українські новини".
Після вибухів на складах в Бейруті 4 серпня громадськість звернула увагу на численні склади з аміаком, який без дотримання правил лежить на складах в Україні. Після найширшого медійного резонансу начальник адміністрації порту "Південний" Максим Широков прибрав зі складів порту селітру, але разом з цим запустив на роботи з безпеки в порту непридатний буксир "Витязь". Це безпосередньо наражає на небезпеку як портові підприємства, так і прилеглі населені пункти. Про це йдеться в колективному зверненні жителів села Нові Біляри.
Представники місцевої громади звертають увагу в. о. голови АМПУ Олександра Голодницького - прямого начальника Максима Широкова, голові Одеської облради Сергія Паращенко та інших посадових осіб на те, наскільки небезпечна ситуація склалася в порту з безпекою та обслуговуванням суден – газовозів, хімовозів і танкерів після призначення Широкова відповідальним за безпеку буксира "Витязь" - непридатного для таких робіт судна. У зверненні йдеться, що це безпосередньо може нести небезпеку як порту і його працівникам, так і оточуючим його населеним пунктам. У зв'язку з цим підписанти звернення вимагають провести службове розслідування і вжиття всіх заходів для забезпечення безпеки порту і населених пунктів. У разі ж відсутності реакції жителі села збираються звертатися до президента, в РНБО, КМУ і клієнтам ОПЗ.
Звернення вже розглянули на засіданні виконкому Новобелярської сільради, підтримали його і зобов'язали сільського голову контролювати виконання рішення.
Жителі населених пунктів, що оточують порт "Південний", чекають рішення глави АМПУ Олександра Голодницького, і від цього залежатимуть їхні подальші дії.
Нагадаємо, що після трагедії в Бейруті у порту Південний просто неба виявили 10 тисяч тонн аміачної селітри, які зберігалися неналежним чином. Під тиском громадськості
8 вересня керівник Южненської філії Адміністрації морських портів України Максим Широков підписав дозвіл на роботу із забезпечення пожежної безпеки в порту для буксира "Витязь", який у серпні був визнаний непридатним для виконання робіт профільною комісією, повідомляє Delo.UA.
Скандальності ситуації додає і участь компанії Аксон Шиппінг - об'єкт багатьох журналістських розслідувань. Вона афілійована з сім'єю Назаренко, якою керують син і батько. Назаренко-старший раніше керував ОПЗ, а тепер намагається надавати колишньому роботодавцю послуги з буксирування.
Аксон Шиппінг за безцінь взяв в оренду "Витязь" у державного порту Усть-Дунайський, де він експлуатувався більше 30 років. Навіть візуально буксир виглядає непридатним для звичайної швартовки, не кажучи вже про забезпечення пожежної безпеки. Про це ж свідчать і висновки комісії Адміністрації морських портів України. В офіційному звіті зазначено, що на судні виявлено грубі порушення як навичок екіпажу, так і технічного стану буксира. Крім того, комісія встановила, що потужність "Витязя" — всього лише 2500 ЛЗ, тоді як мінімальна потужність для обслуговування газовозів і хімовозів повинна становити 3800 ЛЗ. За підсумком перевірки "Витязя" комісія не рекомендувала його до використання для обслуговування газовозів і хімовозів.
Однак 8 вересня начальник адміністрації порту "Південний" Максим Широков підписав документ, який дає дозвіл на роботу "Витязю". Документом зазначено "визначити з дати підписання цього розпорядження буксир "Витязь"(ІМВ 8724121) ТОВ" Аксон Шипінг "судном безпеки (забезпечення) безпечної стоянки суден-газовозів і хімовозів біля причалів №3,4 АМП "Південний".
Рішення чиновника викликало скандал, і ЗМІ, розслідуючи мотивацію Максима Широкова, зазначити на існування "тіньового кабінету" групи чиновників і політиків: Юрія Киселя, голови Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури, та Бориса Козиря, народного депутата Верховної Ради минулого скликання, а також колишнім (2013-2014) помічником міністра інфраструктури. Також в схемі бере участь і Олексій Кошин - екс-співробітник СБУ і заступник голови АМПУ.
Використання "Витязя" призвело до такого суспільного резонансу, який вимагає включення у вирішення проблеми не тільки місцевих чиновників, а й вищих органів влади.