Коньяк "Довбуш Карпатський" возродил легенду в новом нашумевшем видео.
Съемки рекламного видео для коньяка "Довбуш Карпатський" наделали немало шума еще до официального релиза. Наконец, долгожданная премьера состоялась и ожидание того стоило. Впечатляющие батальные сцены с невероятными спецэффектами, очень аутентичные декорации и костюмы, полностью передающие дух времен легендарного Олексы Довбуша - над этим славно потрудился режиссер проекта Любомир Левицкий, хорошо извесный в Украине по фильмам "Штольня" и "Тіні не забутих предків".
Любомир Левицкий, режиссер: "Могу без преувеличения сказать, что проект "Довбуш" стал самой яркой моей работой в этом году. Забавно, но идея для ролика посетила меня задолго до предложения о сотрудничестве. Я ведь родился в Карпатах и вырос на легендах о Довбуше поэтому когда впервые увидел этот коньяк, не смог пройти мимо, мне понравился и внешний вид и содержание: ароматика, крепкий и в то же время мягкий вкус. Тогда-то я впервые и задумался о том, какой бы ролик снял. И когда представители бренда связались со мной, кое-какие идеи у меня уже были".
Воплощать режиссерские идеи оказалось не просто, например, для того, чтобы в кадре появились двухметровые огненые шары, лучшим в стране специалистам по спецефектам пришлось разработать специальный горючий состав, соорудить несколько металлических конструкций,и после полевых испытаний делать их заново, ведь не все шары выдержали тесты.
Константин Сторожко, бренд-менеджер коньяка "Довбуш Карпатський": "Многие называли этот проект нереализуемым, но у нас была общая цель - создать не просто рекламный ролик, а видео, способное разжечь огонь в душе. Для нас было важно передать атмосферу, национальный колорит, сделать все, чтобы легенда о Довбуше ожила и получила новое современное звучание".
На правах 10-ти раз пересмотревших ролик, можем ответственно заявить - легенда ожила и современное звучание получила. Видео невольно пробуждает приятное чувство гордости за НАШИХ: и снимать могут и коньяк делать умеют!
Ну, а вы можете в этом убедиться самостоятельно.
Коньячний Бренд "Довбуш Карпатський" представив публіці новий гучний ролик.
Коньяк "Довбуш Карпатський" відродив легенду в новому гучному відео.
Зйомки рекламного відео для коньяку "Довбуш" наробили чимало галасу ще до офіційного релізу. Нарешті, довгоочікувана прем'єра відбулася і очікування було того варте. Вражаючі батальні сцени з неймовірними спецефектами, дуже автентичні декорації та костюми повністю передають дух часів легендарного Олекси Довбуша - над цим славно потрудився режисер проекту Любомир Левицький, добре відомий в Україні за фільмами "Штольня" і "Тіні НЕ забутих предків".
Любомир Левицький, режисер:"Можу без перебільшення сказати, що проект "Довбуш" став найяскравішою моєю роботою в цьому році. Дивно, але ідея для ролика відвідала мене задовго до пропозиції про співпрацю. Адже,я народився в Карпатах і виріс на легендах про Довбуша тому, коли вперше побачив цей коньяк, не зміг пройти повз. Мені сподобався і зовнішній вигляд і зміст: ароматика, міцний і разом з тим м’який смак. Тоді-то я вперше і замислився про те, якийбиролик зняв. І коли представники бренду зв'язалися зімною, деякі ідеї у мене вже були ".
Втілювати режисерські ідеї виявилося не просто, наприклад, для того, щоб в кадрі з'явилися двометрові вогняні кулі, кращим в країні фахівцям зі спецефектів довелося розробити спеціальну горючу суміш, спорудити кілька металевих конструкцій, і після польових випробувань робити їх знов, адже не всі кулі витримали тести.
Костянтин Сторожко, бренд-менеджер коньяку "Довбуш Карпатський":"Багато хто називав цей проект нереальним, але у нас була спільна мета - створити не просто рекламний ролик, а відео, здатне розпалити вогонь в душі. Для нас було важливо передати атмосферу, національний колорит, зробити все, щоб легенда про Довбуша ожила і отримала нове сучасне звучання".
На правах тих, хто 10 разів переглянули ролик, можемо відповідально заявити - легенда ожила і сучасне звучання отримала. Відео мимоволі пробуджує приємне почуття гордості за НАШИХ: і знімати можуть, і коньяк робити вміють! І ви можете переконатися у цьому особисто.