Всеукраїнський контакт-центр із протидії коронавірусу розпочав свою роботу.
Телефонувати можна у разі виникнення будь-яких запитань, які стосуються COVID-19.
Дзвінки прийматимуть цілодобово, у кол-центрі працюють одночасно 150 операторів.
Усі заявки будуть фіксувати у єдиній системі, яка автоматично відправлятиме їх на розгляд у регіони.
"Наприклад, ви зателефонували з якогось там невеликого міста у Хмельницькій області, і вас турбує питання, що ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю.
Або ви не можете отримати направлення на здачу аналізів, або комп’ютерну томографію.
Або у вас виникли питання з ПЛР-тестування.
Зрозуміло, що для того, щоб з’ясувати і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв’язатися з відповідним містом, з відповідним сімейним лікарем, і потім надати вам цю інформацію", - пояснив Степанов.