Розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров'я з протидії коронавірусній хворобі. Туди можна звернутися із питанням, що стосуються коронавірусної інфекції та організаційних моментів, пов'язаних з лікуванням.Про створення нової лінії для запитань повідомив очільник МОЗ Максим Степанов під час брифінгу, передає "УП. Життя"."Відтепер кожен, у кого виникають запитання стосовно ковіду, може зателефонувати туди і отримати інформацію. Незалежно від того, де саме на території країни він знаходиться. Ми зробили достатньо великий кол-центр, зараз там працюватиме 150 операторів. Він буде функціонувати цілодобово", – зазначив Степанов.Лінія для дзвінків буде безкоштовною.Номер телефону – 0 800 60 20 19.За словами глави відомства, телефонувати у контакт-центр можна, якщо ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю, отримати направлення на аналізів чи комп'ютерну томографію, або у вас виникло питання з ПЛР-тестуванням.Крім того, міністр уточнив, яким буде алгоритм дій після дзвінка."Щоб з'ясувати інформацію і надати вам вичерпну відповідь, оператору потрібно буде зв'язатися з відповідним містом та сімейним лікарем. Все буде фіксуватися та реєструватися в CRM-системі, яка автоматично буде надсилати його на розгляд в регіони. А після отримання відповіді оператор обов'язково повинен вам зателефонувати", – пояснює Степанов.У відомстві зазначають, що вирішили створити єдиний контакт-центр, оскільки регіональні гарячі лінії працюють з перешкодами.Кількість інфікованих коронавірусною хворобою наблизилася до 9 тис. осіб за добу. Уряд готується розгортати мобільні шпиталі у Києві, Одеській та Донецькій областях.