Понад 37 тис. дзвінків за 2 тижні роботи надійшло до контакт-центру Міністерства охорони здоров'я щодо протидії поширенню коронавірусу.Про найчастіші скарги українців розповів заступник міністра охорони здоров'я з питань цифрового розвитку Ярослав Кучер."За 2 тижні роботи операторів ми зрозуміли, що щодня необхідно покращувати роботу, змінювати алгоритми, стежити за якістю відповідей та консультувати так само наших операторів щодо новин, які щодня з'являються в нашій сфері", - зазначив заступник міністра.Він стверджує, що до роботи в контакт-центрі залучили близько 150 операторів. Вони пройшли спеціалізоване навчання за методом роботи, реєстрації звернень та надання вичерпних відповідей громадянам.Найчастіше на гарячу лінію звертаються з приводу: комунікації з сімейними лікарями і підписання декларації, діагностики і направлення на неї, результатів тестування, амбулаторного лікування, безкоштовних ліків і тестування, порядку самоізоляції і подорожей за кордон.За словами Кучера, найбільше число звернень на гарячу лінію зафіксовано в Київській області - 18%, Києві - 14%, Дніпропетровській області - 9,6%, Харківській області - 6% і Черкаській області - 5,3%.За останню добув Україні виявили 12 496 нових хворих на коронавірус. Із них дітей – 535, медпрацівників – 529. Загалом, станом на ранок 18 листопада, маємо 570 153 лабораторно підтверджених випадки Covid-19. Із них 9856 - летальні. За добу померла рекордна кількість пацієнтів - 256.